بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

هیتر های برقی صنعتی و عناصر گرمایش صنعتی

عایق برقی صنعتی

علاوه بر تنظیم نسبت هوا به سوخت به منظور تحقق بیشتر صرفه جویی در انرژی ، چند کار دیگر نیز وجود دارد که می تواند برای کاهش هزینه های گرمایشی صنعتی انجام شود. به عنوان مثال ، نصب عایق روی اتصالات ، شیرها و میعانات بخار و خطوط توزیع عنصر هیتر برقی صنعتی و همچنین نصب کنترل ضربه اتوماتیک می تواند باعث کاهش تقاضای هیتر و صرفه جویی در مصرف انرژی شود.

برای بهره وری بیشتر ، برنامه های گسترده شرکت را برای کاهش نشت هیتر ، نصب واحدهای هیتر مادون قرمز (اندازه صنعتی) در انبارها و اتاق های فروشگاه راه اندازی کنید و مرتباً تله های بخار را بازرسی و نگهداری کنید.

کارگران صنعتی هیتر مادون قرمز نیاز دارند
با داشتن هیتر مادون قرمز ، تنظیمات صنعتی از قبیل انبارها ، مناطق تولید گیاهان و اتاقهای انبارداری می توانند در دمای پایدار باقی بمانند. آنها برای اولین بار توسط اشیاء گرمایشی - کف ، مردم ، تجهیزات و ماشین آلات - کار می کنند و سپس از گرما برای گرم کردن هوای محیط استفاده می کنند. گرمای ایجاد شده توسط این واحدها از کف به بالا تابش می کند و به طور مساوی تر و مقرون به صرفه تر در یک منطقه مورد نظر توزیع می شود. یک ترموستات صنعتی مجهز به سنسور دمای هوا برای نظارت و تنظیم دمای تعیین شده برای راحتی و کنترل نهایی استفاده می شود.

با ترموستات صنعتی تنظیم کنید
هیچ هیتر برقی صنعتی ، هر چقدر هم که ساخته و نصب شود ، نمی تواند با حداکثر کارآیی در یک صنعت بزرگ و بدون کنترل کار کند. به همین دلیل هیتر های WATTCO use از اجزای بسیار پیشرفته مانند ترموستات مکانیکی صنعتی استفاده می کنند. WATTCO ™ بهترین در خرید یک مرحله ای برای تمام گرمایش است

جهت مشاوره و خرید هیتر مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

تفاوت بین رادیاتورهای نوع 21 و نوع 22

تفاوت بین رادیاتورهای نوع 21 و نوع 22 بسیار مهم است که بدانید برای اطمینان از خرید صحیح بخاری برای گرم کردن صحیح و کارآمد اتاق خود.

این که آیا شما به دنبال اضافه کردن گرما ، سبک یا کمی از هر دو به خانه خود هستید و سپس یک رادیاتور اولین چیزی است که بیشتر مردم فکر می کنند. هر اتاق که بخواهید آشپزخانه ، اتاق نشیمن یا حتی سرویس بهداشتی خود را مبله کنید ، طیف گسترده ای برای انتخاب وجود دارد. که یکی از آنها رادیاتور کنوکتور است.



اگر قصد خرید رادیاتور کنوکتور را دارید ، احتمالاً با شرایط Type 21 و Type 22 روبرو شده اید - و شاید حتی Type 11 و Type 33 را ببینید. مگر اینکه قبلاً این نوع رادیاتور را خریداری کرده باشید ، یا شما یک مهندس گرمایشی ، پس احتمالاً تعجب می کنید تفاوت بین آنها چیست. اگر تصمیم دارید بین رادیاتورهای کنوود نوع 21 (همچنین به عنوان P +) و نوع 22 (که به آن K2 نیز گفته می شود) تصمیم بگیرید و مطمئن نیستید کدام یک را خریداری کنید ، ادامه مطلب را بخوانید تا توضیح ساده ما درباره تفاوت بین آنها و کدام را پیدا کنید. یکی مورد نیاز شما


قبل از اینکه تفاوت بین رادیاتورهای نوع 21 و نوع 22 را بررسی کنیم ، ایده آل است که دقیقاً بدانیم رادیاتورهای همرفت چیست.


رادیاتور همرفت چیست؟


رادیاتور همرفت اتاق را از طریق همرفت گرم می کند. رادیاتورهای همرفت به جای اینکه فقط به لوله یا لوله مانند سایر رادیاتورها که با آب یا روغن گرم می شوند ، داغ شوند ، ردیف های باله را گرم می کنند که به روش های مختلف داخل رادیاتور مرتب می شوند. این ردیف باله بدن هوا را در رادیاتور گرم می کند و به آن اجازه می دهد تا از طریق منافذ فرار کند ، که معمولاً در بالای خود رادیاتور یافت می شود.


جهت مشاوره و خرید رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


رادیاتور نوع 21 در مقابل نوع 22


تفاوت اصلی بین رادیاتورهای تیپ 21 و نوع 22 در لایه های باله است که به تعداد کانسیلرها نیز معروف است. رادیاتورهای همرفت نوع 21 دارای 2 صفحه هستند که یک لایه از باله ها را پوشانده است. یک راه آسان برای به یاد آوردن سیستم شماره گذاری ، شماره اول پانل ها را نشان می دهد و شماره دوم نشان دهنده باله ها است. 2 پانل و یک لایه باله نوع 21 است. نوع 22 ، با استفاده از همان منطق به معنی 2 تابلو و 2 لایه باله خواهد بود. برای کمک به یادآوری بیشتر این بهتر است که بگوییم "نوع دو ، یک" و نه "نوع بیست و یک" و "نوع دو ، دو" به جای "نوع بیست و دو".


همانطور که تصور می کنید بیشتر همیشه بهتر است بنابراین رادیاتورهای نوع 22 معمولاً گرمای بسیار بیشتری نسبت به رادیاتورهای نوع 21 تولید می کنند. این به لایه اضافی باله های داخل پایین می آید.


جهت مشاوره و خرید رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

عایق چیست؟

2 راه برای به دست آوردن بهترین عایق در خانه شما


عاشق عایق هستم. این یک چیز خارق العاده است زیرا باعث صرفه جویی در انرژی می شود. این ساختمان ها را راحت تر می کند. و با توجه به اینکه مدت آن دوام می یابد (یا باید دوام داشته باشد) بسیار ارزان است. من از نظر من در مورد بهترین عایق برای ساخت یک ساختمان سوال زیادی می کنم و جواب من ساده است: یک عایق خوب نصب شده بهترین است. فایبرگلاس را دوست دارم. من سلولز را دوست دارم. من فوم اسپری را دوست دارم. من پشم معدنی را دوست دارم. من عایق دمیده ، اسپری ، نبرد و سفت را دوست دارم. بله ، مواد مختلف با مزایا و مضرات آنها دارای خواص مختلفی هستند. اما اگر به خوبی نصب شده باشد و از لایه های کنترل آب و بخار محافظت نشده باشد ، باید مدت زمان طولانی و طولانی کار خود را انجام دهد.


جهت مشاوره و خرید عایق ، عایق حرارتی ، عایق صدا ، عایق رطوبتی، مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


بنابراین ، دو راه من برای اطمینان از استفاده بیشتر از عایق کاری شما چیست؟ هر دو مربوط به نصب هستند.


1. درخواست حداقل ضخامت.

بازگشت به سال 2010 من مقاله ای بنام تخت یا تند و تیز نوشتم - چگونه عایق شما را دوست دارید؟ اکنون به آن اشاره می کنم اما به اندازه کافی مهم است که برجسته این مقاله باشد. نکته این مقاله این بود که اگر عایق را به طور یکنواخت نصب کنید ، مانند عکس سرب در بالا ، عملکرد بسیار بهتری نسبت به عایق نصب شده (یا بعداً مختل شده) مانند آنچه در عکس زیر مشاهده می کنید ، خواهید داشت. ضرب و شتم تخت


بنابراین ، قانون شماره یک اطمینان حاصل کنید که پیمانکار عایق شما به طور متوسط ​​ضخامت شما را نمی فروشد. این بدان معنی است که آنها با فروش کمتر R از شما فاصله می گیرند.


جایی که این مهمترین چیزی است که شما ضخامت عایق کمتری دارید. به عنوان مثال ، اگر از فوم پلی یورتان اسپری سلول بسته استفاده می کنید ، نسبت به بسیاری از انواع عایق دیگر عایق با مقدار R بسیار بالاتر در هر اینچ دریافت می کنید. بنابراین معمولاً ضخامت کمتری دریافت می کنید.


در یک دیوار 2x4 که در آن شما نیاز به R-13 برای دیدار با کد دارید ، پیمانکاران فوم پاش معمولاً دو اینچ فوم پاش سلول بسته را نصب می کنند. از آنجا که معمولاً در هر اینچ در حدود R-6.5 است ، به این معنی که اگر مثلاً 25٪ دیوار شما فقط 1.5 "باشد ، به جای R-13 در آنجا R-10 می گیرید. اگر بقیه دیوار درست باشد در ضخامت 2 اینچ ، مقدار متوسط ​​R شما در حفره ها 12 است ، نه 13. شما آنچه را پرداخت کرده اید دریافت نمی کنید.


حتی اگر در حال ساخت خانه جدید نیستید ، باز هم می توانید از این خاصیت عایق استفاده کنید. اگر عایق موجود در اتاق زیر شیروانی شما پر از تاب است ، همانطور که در عکس دوم این مقاله وجود دارد ، می توانید با پخش کردن یکنواخت ، راحتی خانه خود را صرفه جویی کرده و احتمالاً راحتی خانه خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید: تخت ضرب و شتم.


2. درخواست کیفیت نصب درجه I.

علاوه بر اطمینان از ضخامت برای دستیابی به مقدار R که برای آن هزینه می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که عایق به روش های دیگری نیز نصب شده است که اطمینان حاصل می کند از حداکثر مقدار R حاصل می شود. RESNET در سال 2006 یک پروتکل درجه بندی عایق ایجاد کرد و رجیسترهای معتبر انرژی خانگی برای هر رتبه ای که انجام می دهند باید از آن پروتکل استفاده کنند. وقتی آنها در حال بازرسی از خانه هستند ، باید مقدار R را برای هر مونتاژ عایق بندی شده و همچنین درجه ، I ، II یا III تعیین کنند. درجه I بهترین ، درجه سوم بدترین است.


این پروتکل مبتنی بر جستجوی دو چیز است. اول ، مقدار عایق از دست رفته تعیین می کند که چه درجه ای ممکن است باشد. در اینجا نمودار RESNET قرار دارد که مناطق تاریک شکاف عایق را نشان می دهد.


جهت مشاوره و خرید عایق ، عایق حرارتی ، عایق صدا ، عایق رطوبتی، مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

رادیاتور شیشه ای

در زیر مجموعه ای از رادیاتورهایی که در نمایشگاه ما در معرض نمایش هستند قرار دارد ، برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن بالا تماس بگیرید.


رادیولهای RedwellInfraredGlassPanel

علاوه بر طیف وسیعی از رادیاتورهای مادون قرمز به سبک بوم که توسط ردول ارائه می شود ، تعدادی رادیاتور پانلی را نیز با شیشه ای براق به آنها ارائه می دهند. آنها یک رنگ مشکی یا سفید براق را ارائه می دهند که علاوه بر این شیکی به هر اتاق است ، یا می توانید جلوی رادیاتور پنل خود را از شیشه آینه ای دریافت کنید. این رادیاتورها در اندازه ها و شکل های مختلفی (از جمله مستطیل و دایره ای) در دسترس هستند و هر نوع پایان کاری را می توان در هر اندازه رادیاتور اعمال کرد. ما واقعاً اعتقاد داریم که مادون قرمز آینده گرمایش است و شیشه های در دسترس از ردول در رتبه دوم قرار دارند.


جهت مشاوره و خرید رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


رادیاتورهای شیشه ای ردول


GlassRadiatorCompanyGlassPrints

به عنوان بخشی از طیف گسترده ای از رادیاتورهای شیشه ای شرکت های رادیاتور شیشه ای ، آنها بوم های چاپی هنری را بر روی رادیاتورهای خود ارائه می دهند. به طور کلی ، آنها هر تصویری را که دوست دارید روی شیشه چاپ کنند (به شرط اینکه از وضوح کافی برخوردار باشد) رادیاتور شما را به یک اتاق براق و مدرن تبدیل کند. شما می توانید رادیاتور طراح خود را به یک عکس خانوادگی براق تبدیل کنید ، یک نقاشی توسط یک هنرمند مورد علاقه ، یکی از عکس های شخصی خود (بهترین عکس گرفتن با دوربین DSLR خوب به دلیل شرایط وضوح فوق الذکر) یا هر تصویر سهام بزرگی است که دوست دارید. محدوده هنری تولید شده توسط شرکت رادیاتور شیشه ای بسیار گسترده است. آخرین بروشور آنها را می توانید آنلاین از اینجا مشاهده کنید. روش دیگر اینکه چرا به istockphoto نگاه نمی کنیم ، عکسی را که دوست دارید پیدا کنید و آن را در رادیاتور شیشه ای چاپ کنید. فکر کردن از رادیاتور را به همان اندازه کاربردی متوقف کنید ، شروع به فکر کردن به عنوان هنر کنید.


در رادیاتورهای عاشقانه طیف امکان پذیر است از رادیاتورهای شیشه ای که می توانیم رادیاتورهای محدودیت به حد مجاز داشته باشند که در لبه برش طراحی و کاربری دیگری داشته باشند.


رادیاتورهای شیشه ای ما با استفاده از همه کارکنان ، ما را قادر می سازد تا بتوانیم از شما بخواهیم با استفاده از سیستم مادون سرخ به منبع خدمات متکی بینیم. در صورت نیاز به نیاز به لوله کشی به عنوان تصویب شده از نصب خود نصب شده براترفیله شده و به شما امکان پذیر است که هیچ اختیاری نیست و از بین رودخانه خودداری کنید. اتکای قدرت است به برق ، این امکان را می دهد که بتوانید از آن استفاده کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. مدلهای مادون قرمز رنگ آمریکا از تعویض کافی اجزای سازنده محل زندگی و برگزاری کنکور ساده ای که می توانید در اختیار شما بخواهند و با استفاده از آن بتوانند استفاده کنند