بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

گرم کردن خانه شما - اما رادیاتور برقی چگونه کار می کند؟

اگر در خانه یا محل کار خود از رادیاتور برقی استفاده کرده اید ، احتمالاً از گرمای موجود در آنها بهره مند شده اید. با این حال ، آیا تا به حال فکر کرده اید که این بخاری ها چگونه کار می کنند؟ اگرچه به نظر می رسد یک وسیله ساده است ، اما یک بخاری برقی وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی را به گرما را انجام می دهد. چگونه این کار را انجام می دهد و چه فرایندی را درگیر می کند؟ بیایید به رادیاتورهای برقی ،  نگاهی بیندازیم و نحوه کار آنها را بررسی کنیم.

 

چگونه رادیاتور برقی کار می کند

 

بخاری برقی یک وسیله خانگی است که با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما کار می کند. این دارای یک مقاومت الکتریکی است ، که بر اساس اصل "گرمایش ژول" کار می کند. این بدان معنی است که جریان الکتریکی از طریق مقاومت جریان می یابد و انرژی الکتریکی را به انرژی گرما تبدیل می کند. معمول است که این وسیله از سیم نیکروم به عنوان عنصر گرمایش فعال استفاده کند. همچنین برخی از بخاری ها از تنگستن استفاده می کنند که همچنین به سرعت گرم می شود و انرژی زیادی را جذب می کند. این نوع فلز انرژی را حفظ کرده و آن را آهسته آزاد می کند ، به این معنی که بخاری شما می تواند از حداقل انرژی برای حفظ درجه حرارت در اتاق شما استفاده کند.

 

رادیاتور همچنین با یک مایع ترمودینامیکی پر شده است ، که برای گرم کردن سریع و سپس گسترش حرارت کل ناحیه مبادله در داخل رادیاتور پر شده است ، که منجر به حداکثر گرما در سطح بیرونی می شود. این مایع خاصیت نگهدارنده گرما دارد ، بنابراین گرما را تا زمانی که ممکن است نگه می دارد.

 

جهت مشاوره و خرید رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

 

ترموستات


هر یک از رادیاتورهای درگیر در گرم کردن یک خانه با ترموستات بسیار حساس نصب شده اند. این نوع ترموستات بسیار دقیق است و به کنترل دما کمک می کند تا همیشه در سطح ایده آل برای خانه باشد. همچنین ترموستات به تنظیم مقدار مناسب نیرویی که برای حفظ این درجه حرارت لازم است کمک می کند ، به این ترتیب که هیچ نیرویی در داخل خانه تلف نشود.

 

چگونه ترموستات دمای رادیاتور را به طور مؤثر تعادل می دهد؟ پس از فعال شدن رادیاتور ، تمام توان خود را جذب می کند تا زمانی که درجه حرارت تنظیم شده توسط ترموستات حاصل شود. این معمولاً حدود 5-10 دقیقه طول می کشد. پس از دستیابی به دمای تنظیم ، رادیاتور قدرت ترسیم را متوقف می کند. در این مرحله ، مایع ترمودینامیکی داخل رادیاتور برقی منزل به سرعت گسترش می یابد و رادیاتور دارای 100٪ گرما در سطح خود است.

 

با تشکر از طراحی بخاری ، این گرما را بسیار آهسته رها می کند و در ضمن استفاده از حداقل انرژی ، گرم نگه داشتن اتاق است. هوای اطراف بخاری گرم می شود و باعث افزایش آن می شود. هوای سرد برای جبران جای خود عجله خواهد کرد و جریان جابجایی ایجاد می کند. هوای گرم تا سقف بالا می رود ، خنک می شود و سپس به پایین می افتد - چرخه را کامل می کند. این جریان جریان هوای گرم را ادامه می دهد و به گرم کردن کل اتاق کمک می کند.


یکی از مهمترین مزیت های استفاده از بخاری های برقی این است که می توان ترموستات آنها را بطور جداگانه تنظیم کرد ، به گونه ای که می توانید در هر اتاق خانه دمای مختلفی داشته باشید. این می تواند یک مزیت باشد وقتی می خواهید گرما را در اتاقی که از آن استفاده نمی کنید ، خاموش کنید یا وقتی می خواهید اتاق خواب خود را از آشپزخانه خود گرم تر کنید. همچنین ، هنگامی که خانه را برای تعطیلات ترک می کنید ، می توانید ترموستات های موجود در بخاری های برقی خود را خاموش کنید و این باعث می شود در دراز مدت پول زیادی صرفه جویی کنید.


رادیاتورهای برقی چقدر کارآمد هستند؟


معمولاً یک رادیاتور برقی 100٪ کارآمد تلقی می شود ، زیرا نزدیک به 100٪ انرژی که توسط رادیاتور مصرف می شود ، تبدیل به گرما شده و سپس به داخل اتاق رها می شود. به نظر می رسد این کارآیی نسبت به لوله کشی در سیستم های گرمایش آب گرم بسیار کارآمد است ، زیرا در هنگام ارسال به دیگ بخار و رادیاتور گرمای زیادی در داخل لوله ها از بین می رود.


 

همچنین ، رادیاتورهای برقی کارآمد تر هستند زیرا آنها سیستم گرمایش "در صورت تقاضا" هستند. این بدان معنی است که می توانید در صورت نیاز بخاری را روشن کنید و همچنین در صورت عدم نیاز به گرما آن را خاموش کنید. این بدان معنی است که خطر اتلاف انرژی کمتر خواهد بود.

 

جهت مشاوره و خرید رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

عایق حرارتی الاستومری

مواد فوم لاستیکی عایق حرارتی الاستومری که دارای مقاومت در برابر انتشار بخار بالا هستند ، عایق بندی و کنترل تراکم خوبی را در تاسیسات ارائه می دهند.

همانطور که از این نام پیداست ، در ساخت تاسیسات تهویه مطبوع و سرمایش بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ، همانطور که از نام این عایق حرارتی الاستومری وجود دارد ، عایق الاستومری است. حاوی منافذ بسته و دارای ساختار سلولی یکنواخت است. مواد فوم لاستیکی عایق الاستومری که دارای مقادیر مقاومت در برابر انتشار بخار بالا هستند ، عایق و کنترل تراکم مناسبی را در تاسیسات ایجاد می کنند. پس از محاسبه ضخامت های مورد نیاز برای تأمین صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از تراکم بیش از تاسیسات ، می توان از آن استفاده کرد.


مزایای عایق الاستومری


⦁ مواد لاستیکی عایق الاستومری بسته به مساحت استفاده درنظر گرفته شده ، در قالب لوله های الاستیک و ورق هایی با اندازه های مختلف و مشخصات فنی تولید می شوند.

⦁ از آنها برای عایق کاری و جلوگیری از تراکم استفاده می شوند.

conduct رسانایی حرارتی اعلام شده (λ) کمتر از 0/038 W / mK است.

factor ضریب مقاومت در برابر انتشار بخار ، μ> 3000-7000.

range محدوده دمای کارکرد: از -60 درجه سانتیگراد تا 105 درجه سانتی گراد.

⦁ الاستیسیته.

⦁ دارای منافذ با ساختار بسته است.

to نسبت به اشعه ماوراء بنفش حساس است.

حوزه های کاربرد

insulation عایق حرارتی سقف

insulation عایق حرارتی دیوارها

insulation عایق حرارتی کفها

insulation عایق حرارتی تجهیزات

insulation عایق حرارتی صنعتی

insulation عایق حرارتی فنی

 

جهت مشاوره و خرید عایق ، عایق حرارتی ، عایق صدا ، عایق رطوبتی، مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

دیگ بخار - آشنایی با دیگ بخار و انواع آن

دیگ بخار ، همچنین بخار ژنراتور نامیده می شود ، دستگاه ساخته شده برای تبدیل یک مایع به بخار. در یک نیروگاه بخار معمولی ، یک دیگ بخار از کوره ای تشکیل شده است که در آن سوخت می شود ، سطحی برای انتقال گرما از محصولات احتراق به آب و فضایی که بخار می تواند تشکیل و جمع آوری کند. یک دیگ معمولی دارای کوره ای است که یک سوخت فسیلی را می سوزاند یا در برخی از تاسیسات ، سوخت های زباله را از بین می برد. یک راکتور هسته ای همچنین می تواند به عنوان منبع گرما برای تولید بخار تحت فشار عمل کند.

 

تاریخچه دیگ بخار

 

دیگ های بخار در اوایل قرن اول میلادی توسط قهرمان اسکندریه ساخته شد اما فقط به عنوان اسباب بازی مورد استفاده قرار می گرفت. تا قرن هفدهم توجه جدی به پتانسیل قدرت بخار برای کار عملی نشده بود. اولین دیگ بخار با شیر ایمنی توسط دنیس پاپین از فرانسه در سال 1679 طراحی شد. دیگهای بخار ساخته شده و در اواخر قرن 18th در انگلستان ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. دیگهای اولیه از آهن فرفورژه ساخته شده بودند. از آنجا که مزایای فشار و درجه حرارت بالا متوجه شد ، تولید کنندگان به فولاد روی آوردند. دیگهای بخار مدرن از فولاد آلیاژی ساخته شده اند تا در برابر فشارهای زیاد و دمای بسیار بالا مقاومت کنند.

 

 جهت مشاوره و خرید دیگ بخار مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

 

بیشتر دیگ های بخار معمولی به عنوان انواع لوله آتش نشانی یا انواع واتر دسته بندی می شوند. در نوع لوله آتش ، آب لوله های فولادی را احاطه کرده است که از طریق آن گازهای گرم ناشی از کوره جریان می یابد. بخار تولید شده در طبل استوانه ای شکل بالاتر از سطح آب جمع می کند. یک شیر ایمنی تنظیم شده است که امکان فرار از بخار در فشارهای بالاتر از فشار عملیاتی معمولی را فراهم می آورد. این دستگاه در تمام دیگهای بخار ضروری است ، زیرا ادامه اضافه کردن گرما به آب در یک ظرف بسته بدون استفاده از فرار بخار باعث افزایش فشار و در نهایت انفجار دیگ می شود. دیگهای بخار لوله از مزیت نصب و راه اندازی آسان برخوردار هستند. آنها به طور گسترده در تاسیسات کوچک برای گرم کردن ساختمانها و تأمین نیرو برای فرآیندهای کارخانه مورد استفاده قرار می گیرند. دیگهای بخار لوله ای در لکوموتیو های بخار نیز استفاده می شوند.

 

در دیگ بخار آب ، آب درون لوله هایی است که گازهای کوره داغ در خارج از لوله ها گردش می کند. هنگامی که توربو ژنراتور بخار در اوایل قرن 20 ساخته شد ، دیگهای بخار آب مدرن در پاسخ به تقاضای مقادیر زیادی بخار در فشارها و دمای بسیار بالاتر از حد ممکن در دیگهای بخار لوله تولید شد. لوله ها خارج از درام بخار هستند که هیچ سطح گرمایش ندارند و بسیار کمتر از دیگ بخار لوله آتش است. به همین دلیل درام دیگ بخار آب قادر به تحمل فشارها و دمای بالاتر است. طیف گسترده ای از اندازه ها و طرح های دیگهای بخار آب در کشتی ها و کارخانه ها استفاده می شود. دیگ بخار اکسپرس با لوله های آب کوچک برای تولید سریع بخار طراحی شده است. دیگ بخار فلش ممکن است به طبل بخار احتیاج نداشته باشد ، زیرا لوله‌ها با چنان درجه حرارت بالایی کار می کنند که آب خوراک قبل از خروج لوله ها به بخار و گرمای بیش از حد فرو رود. بیشترین واحدها در نیروگاه های مرکزی نیروگاه های عمومی یافت می شود. واحدهای دارای اندازه قابل توجهی در کارخانه های تولید فولاد ، کارخانه های تولید کاغذ ، پالایشگاه های نفت ، کارخانه های شیمیایی و سایر کارخانه های بزرگ تولیدی استفاده می شوند.


 جهت مشاوره و خرید دیگ بخار مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

انواع هیتر برقی پرتابل

هر کس می خواهد یک خانه دنج برای کریسمس ، و هیتر برقی قابل حمل برای افزایش سطح گرما در خانه شما درخشان هستند. هیتر های برقی و قابل حمل بدون سر و صدا ، بدون گرمایش ، به شما این امکان را می دهند تا مناطق فاسد خانه را در یک لحظه گرم کنید.

 

چه انواع موجود است؟

انواع مختلف هیتر برقی قابل حمل وجود دارد. بسته به اندازه متراژ مورد نظر برای گرم کردن و سرعت مورد نیاز آن ، انتخاب شما از بخاری قابل حمل بسیار متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، یک هیتر کوچک برای یک اتاق کوچک کافی است. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید عایق کاری است. اگر اتاق شما به درستی عایق بندی شده است ، حتی اگر اتاق بزرگ باشد ممکن است به هیتر با ظرفیت بالا احتیاج نداشته باشید. اگر اتاق شما به درستی عایق بندی نشده است ، ممکن است حتی برای یک اتاق کوچکتر نیاز به بخاری با ظرفیت زیاد داشته باشید. به گزینه های موجود در زیر نگاهی بیندازید:

 

بخاریهای داخلی داخلی از 1 کیلو وات تا 2 گرم ظرفیت گرمایش دارند.


 

هیتر های قابل حمل فن کمترین و قابل حمل ترین نوع هیتر هستند. اگر می خواهید یک اتاق را به سرعت گرم کنید ، آنها گزینه مناسبی هستند - به سادگی آن را وصل کنید و آماده رفتن هستید! بخاریهای فن از فن استفاده می کنند که هوا را از روی یک عنصر گرمایش عبور می دهد و این هوای گرم در اتاقی که بخاری در آن قرار دارد بالا می رود. آنها را می توان به هر سوکت دیواری وصل کرد - انعطاف پذیری کاربران را برای انتقال بخاری به اتاقهای سردتر فراهم می کند. بخاریهای فن معمولاً بین 15 تا 30p در ساعت هزینه دارند. آنها برای استفاده در انفجارهای کوتاه و تیز ایده آل هستند تا هزینه های در حال اجرا کم شود.

 

جهت مشاوره و خرید هیتر مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

عایق الاستومری

عایق الاستومری چیست؟

 

عایق الاستومری ایده آل برای سیستم های آب گرم و سرد است. ساختار سلول بسته به جلوگیری از افزایش گرما و چگالش در خط لوله های آب سرد و مایع مبدل کمک می کند ، همچنین از لوله کشی آب گرم ، مایع و لوله کشی دمای دوگانه جلوگیری می کند. Aerocel AC IMO / Solas ، DNV ، ABS و حمل و نقل کانادا است.

 

مستندات فقط برای اهداف اطلاعاتی در دسترس است. همیشه از جدیدترین و به روزترین مستنداتی که توسط سازنده ارائه شده استفاده کنید. عایق بندی چند شیشه ای Ldt هیچ گونه مسئولیتی در مورد اطلاعات موجود در این اسناد ندارد.

 

عایق لاستیکی الاستومری


لوله ها و طول مداوم Armaflext

محصول فوم ساخته شده با سلول بسته بسته Armacel ، Armaflex ، آن را به یک عایق کارآمد تبدیل می کند که دارای فرمالدئید ، VOC کم ، بدون فیبر ، بدون گرد و غبار ، بدون CFC با ODP صفر است که به معنای محصولی سازگار با محیط زیست است.


لوله و عایق کاری عایق یکی از موثرترین راه ها برای محافظت از یک نصب و در نتیجه محدود کردن اتلاف انرژی و همچنین جلوگیری از تراکم و خطرات مرتبط با خوردگی لوله و رشد قالب است.


ساختار سلول لاستیکی فوم آرمافلکس در برابر قالب و کپک و همچنین گرما و جریان رطوبت مقاومت می کند و از تراکم و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.


 

طیف وسیعی از مواد عایق حرارتی Armacell به طور خاص برای پاسخگویی به مشکلات ناشی از خدمات مکانیکی مدرن طراحی شده است. Class 'O' Armaflex عایق انعطاف پذیر ، بسته ، الاستومریک ، لاستیک نیتریل است که محافظت قابل توجهی در برابر تراکم ارائه می دهد و به طور موثر از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

 

ورق های مداوم Armaflex ، طول لوله ، نوارها و چسب ها

ورق های مداوم Armaflex از تنه عایق بندی می شود

روشی بسیار کارآمد برای عایق کاری سرویس های آب سرد و گرم ، خطوط آب سرد ، سیستم های گرمایشی ، کار مجرای تهویه مطبوع و کار لوله های یخچال برای محافظت از یخ زدگی ، حفظ انرژی و کنترل تراکم. خصوصیات حرارتی آرمافلکس به مرور زمان خراب نمی شود زیرا سایر مواد عایق ممکن است و با نگه داشتن رطوبت تا حد ممکن از سطح لوله ، خطر گران شدن در برابر خوردگی عایق را کاهش می دهد.


 

ساخته شده در مانع بخار مانع از تراکم ، کاهش تلفات انرژی تا 87 درصد ، نصب سبک و انعطاف پذیر ، نصب سریع و آسان با نیازهای کم نگهداری و در نتیجه موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و مقاومت بسیار خوبی در برابر اثرات ازن ، روغن و مواد شیمیایی.

 

خرید محصولات Armaflex:

محصولات Armaflex "کالاهای غیرقابل انباشت" هستند - که مستقیماً از تولید کننده یا توزیع کننده آنها تهیه می شوند. اگرچه این لزوماً به بارهای سرب تحویل اضافه نمی شود ، اما بر حداقل سطح سفارش و هزینه های تحویل مرتبط نیز تأثیر می گذارد. "


در مورد سفارش ترکیبی برای درج موارد "غیر سهام" مانند Armaflex ، ما به حداقل سفارش 250.00 پوند نیاز داریم ، علاوه بر این سفارش "کالاهای موجودی" به ارزش 500.00 پوند یا بیشتر ، این برابر است با حداقل تعداد سفارشات 750.00 £ (قیمت ها مالیات بر ارزش افزوده را حذف می کنند)


 

برای شفاف سازی بیشتر ، شرایط و ضوابط ما را ببینید ، یا مستقیماً با ما تماس بگیرید - جزئیات زیر.

 

جهت مشاوره و خرید عایق ، عایق حرارتی ، عایق صدا ، عایق رطوبتی، مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.