بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

عایق چیست؟

2 راه برای به دست آوردن بهترین عایق در خانه شما


عاشق عایق هستم. این یک چیز خارق العاده است زیرا باعث صرفه جویی در انرژی می شود. این ساختمان ها را راحت تر می کند. و با توجه به اینکه مدت آن دوام می یابد (یا باید دوام داشته باشد) بسیار ارزان است. من از نظر من در مورد بهترین عایق برای ساخت یک ساختمان سوال زیادی می کنم و جواب من ساده است: یک عایق خوب نصب شده بهترین است. فایبرگلاس را دوست دارم. من سلولز را دوست دارم. من فوم اسپری را دوست دارم. من پشم معدنی را دوست دارم. من عایق دمیده ، اسپری ، نبرد و سفت را دوست دارم. بله ، مواد مختلف با مزایا و مضرات آنها دارای خواص مختلفی هستند. اما اگر به خوبی نصب شده باشد و از لایه های کنترل آب و بخار محافظت نشده باشد ، باید مدت زمان طولانی و طولانی کار خود را انجام دهد.


جهت مشاوره و خرید عایق ، عایق حرارتی ، عایق صدا ، عایق رطوبتی، مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


بنابراین ، دو راه من برای اطمینان از استفاده بیشتر از عایق کاری شما چیست؟ هر دو مربوط به نصب هستند.


1. درخواست حداقل ضخامت.

بازگشت به سال 2010 من مقاله ای بنام تخت یا تند و تیز نوشتم - چگونه عایق شما را دوست دارید؟ اکنون به آن اشاره می کنم اما به اندازه کافی مهم است که برجسته این مقاله باشد. نکته این مقاله این بود که اگر عایق را به طور یکنواخت نصب کنید ، مانند عکس سرب در بالا ، عملکرد بسیار بهتری نسبت به عایق نصب شده (یا بعداً مختل شده) مانند آنچه در عکس زیر مشاهده می کنید ، خواهید داشت. ضرب و شتم تخت


بنابراین ، قانون شماره یک اطمینان حاصل کنید که پیمانکار عایق شما به طور متوسط ​​ضخامت شما را نمی فروشد. این بدان معنی است که آنها با فروش کمتر R از شما فاصله می گیرند.


جایی که این مهمترین چیزی است که شما ضخامت عایق کمتری دارید. به عنوان مثال ، اگر از فوم پلی یورتان اسپری سلول بسته استفاده می کنید ، نسبت به بسیاری از انواع عایق دیگر عایق با مقدار R بسیار بالاتر در هر اینچ دریافت می کنید. بنابراین معمولاً ضخامت کمتری دریافت می کنید.


در یک دیوار 2x4 که در آن شما نیاز به R-13 برای دیدار با کد دارید ، پیمانکاران فوم پاش معمولاً دو اینچ فوم پاش سلول بسته را نصب می کنند. از آنجا که معمولاً در هر اینچ در حدود R-6.5 است ، به این معنی که اگر مثلاً 25٪ دیوار شما فقط 1.5 "باشد ، به جای R-13 در آنجا R-10 می گیرید. اگر بقیه دیوار درست باشد در ضخامت 2 اینچ ، مقدار متوسط ​​R شما در حفره ها 12 است ، نه 13. شما آنچه را پرداخت کرده اید دریافت نمی کنید.


حتی اگر در حال ساخت خانه جدید نیستید ، باز هم می توانید از این خاصیت عایق استفاده کنید. اگر عایق موجود در اتاق زیر شیروانی شما پر از تاب است ، همانطور که در عکس دوم این مقاله وجود دارد ، می توانید با پخش کردن یکنواخت ، راحتی خانه خود را صرفه جویی کرده و احتمالاً راحتی خانه خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید: تخت ضرب و شتم.


2. درخواست کیفیت نصب درجه I.

علاوه بر اطمینان از ضخامت برای دستیابی به مقدار R که برای آن هزینه می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که عایق به روش های دیگری نیز نصب شده است که اطمینان حاصل می کند از حداکثر مقدار R حاصل می شود. RESNET در سال 2006 یک پروتکل درجه بندی عایق ایجاد کرد و رجیسترهای معتبر انرژی خانگی برای هر رتبه ای که انجام می دهند باید از آن پروتکل استفاده کنند. وقتی آنها در حال بازرسی از خانه هستند ، باید مقدار R را برای هر مونتاژ عایق بندی شده و همچنین درجه ، I ، II یا III تعیین کنند. درجه I بهترین ، درجه سوم بدترین است.


این پروتکل مبتنی بر جستجوی دو چیز است. اول ، مقدار عایق از دست رفته تعیین می کند که چه درجه ای ممکن است باشد. در اینجا نمودار RESNET قرار دارد که مناطق تاریک شکاف عایق را نشان می دهد.


جهت مشاوره و خرید عایق ، عایق حرارتی ، عایق صدا ، عایق رطوبتی، مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.