بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

سوالات و مشاوره اصلی رادیاتور


ما قصد داریم شما را درمورد نگهداری رادیاتور و همچنین کمک به روند تصمیم گیری قبل از خرید رادیاتور ، تا حد ممکن مطلع کنیم. هنگام خرید رادیاتورهای Stelrad به صورت آنلاین ، ما دوست داریم کارها را ساده تر کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد همه موارد مربوط به رادیاتور به ادامه مطلب بروید.

در زیر به لینک برخی از سوالات متداول در مورد رادیاتورها مراجعه کنید.

چه اندازه رادیاتور مناسب من است؟


ابزار جستجوی اندازه رادیاتور مفید ما به شما کمک می کند تا مشکلات مربوط به اندازه را که دارید حل کنید. برای ما ضروری است که یک رادیاتور بخرید که نیازهای شخصی شما را برآورده کند. استفاده از این ابزار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود! علاوه بر این ، راهنمای خرید رادیاتور ایران رادیاتور ما را بخوانید تا بفهمید بهترین رادیاتور برای شما مناسب است.

چه رادیاتوری برای بهره وری گرمایی بهتر است؟


این یک سوال معمول در هنگام تصمیم گیری در مورد رادیاتور جدید است. هزینه یک فاکتور عظیم است وقتی شما محصول خود را خریداری کرده اید و با استفاده از ماشین حساب اتلاف حرارت رادیاتور ما می فهمید که کدام یک از رادیاتورهای ما اتاق شما را به بهترین شکل گرم می کند ، بهترین راه برای یافتن مشخصات مورد نیاز شما است.

چگونه تصمیم بگیرم که بهترین تعویض رادیاتور چیست؟


نحوه اندازه گیری راهنمای تعویض رادیاتور را بخوانید تا بفهمید چه عواملی را باید در نظر بگیرید که زمان خداحافظی از قدیمی و سلام به جدید فرا می رسد.

چگونه رادیاتور جدید خود را خونریزی کنم؟


در مورد تعمیر و نگهداری رادیاتور خونریزی رادیاتور ضروری است. این روند خروج هوایی است که در داخل سیستم رادیاتور بوتان شما محبوس شده است. برای آگاهی از نحوه خونریزی رادیاتور ، راهنمای ما را بخوانید.

اگر رادیاتور من نشت کند چه کاری انجام می دهم؟


این می تواند یک مشکل بزرگ باشد ، اما وحشت نکنید! اگر رادیاتور آلومینیومی شما شروع به نشت کرد ، هر دو سوپاپ را ببندید تا جدا شود ، هوا را آزاد کنید تا فشار خارج شود و نشت باید فروکش کند.

ماه های زمستان چطور؟


زمستان می تواند یکی از گران ترین زمان های سال برای کار کردن رادیاتورهای گرمایش مرکزی باشد. راهنمای ما را در مورد کارآمدترین راه برای گرمایش مرکزی در خانه خود در زمستان بخوانید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

کولر آبی آبسال چیست؟


پتانسیل کولر آبی آبسال

برای هر کیلو مرطوب سازی تحویل شده از یک مرطوب کننده آدیاباتیک 0.68kW کولر آبی آبسال حاصل می شود.

از آنجا که یک رطوبت ساز آدیاباتیک می تواند تا 1000 کیلوگرم در ساعت رطوبت و در نتیجه 680 کیلووات کولر آبی را فراهم کند ، در حالی که با کمتر از 0.3 کیلووات برق کار می کند ، پتانسیل آنها برای ارائه خنک کننده کم هزینه و کم انرژی به یک واحد کنترل هوا عالی.

1 کیلوگرم آب تبخیر = 0.68 کیلووات خنک کننده تبخیری

...
استراتژی های کولر آبی

سه استراتژی اصلی برای کولر آبی در واحدهای انتقال هوا وجود دارد.

کولر آبی مستقیم


رطوبت به جریان هوای تازه ورودی اضافه می شود ، در حالی که رطوبت آن را افزایش می دهد ، درجه حرارت آن را کاهش می دهد. این هوای مطبوع به جای اینکه دوباره در گردش باشد ، برای حفظ سطح رطوبت مناسب در اتاق ، مستقیماً به اتاق و با درصد زیادی از هوای اتاق که خارج می شود ، عرضه می شود.

میزان خنک سازی قابل دستیابی به سطح رطوبت جریان هوای ورودی بستگی دارد. هوا با رطوبت کمتر رطوبت بیشتری را جذب کرده و در نتیجه اثر خنک کننده تبخیری بیشتری خواهد داشت.

...


کولر آبی غیر مستقیم


از هوای خارج برای خنک سازی یک محیط داخلی و بدون مخلوط شدن جریان هوای داخلی و خارجی استفاده می شود. هوای خارج از طریق واحد بازیابی گرما (HR) اداره می شود و سپس خسته می شود. هوای برگشتی اتاق قبل از ورود مجدد به اتاق توسط واحد HR خنک می شود.

با مرطوب کردن جریان هوای خارجی قبل از واحد HR ، دمای آن کاهش می یابد و باعث افزایش ظرفیت خنک کننده سیستم می شود. این امکان را می دهد تا هنگامی که دمای خارج از شرایط مطلوب اتاق تأمین می شود ، از کولر آبی آبسال غیر مستقیم استفاده شود. سرعت بیشتر در جریان هوای خارجی نسبت به جریان داخلی ، ظرفیت خنک کننده سیستم را بیشتر می کند.

...

کولر آبی آبسال هوای خروجی


هوای برگشتی که از اتاق خارج می شود قبل از اینکه از طریق واحد منابع انسانی عبور داده شود و سپس در بیرون خسته شود توسط دستگاه رطوبت ساز خنک می شود. انرژی گرمایی خنک تأمین شده توسط دستگاه رطوبت ساز توسط واحد HR به جریان هوای ورودی منتقل می شود و باعث خنک سازی و کاهش بار مورد نیاز سیستم های تهویه مطبوع DX می شود.

از آنجا که هیچ مخلوطی از هوای خروجی مرطوب و هوای تازه ورودی وجود ندارد ، رطوبت نیز اضافه نمی شود ، بنابراین صرف نظر از میزان رطوبت هوای ورودی ، خنک سازی رخ می دهد.

ما کارشناسان رطوبت و کولر آبی آبسال شما هستیم

رطوبت سازهای آدیاباتیک Condair خنک کننده اقتصادی مشتریان در سراسر جهان است. از مراکز داده و دفاتر در آمریکا گرفته تا ایستگاه های راه آهن و مساجد در عربستان سعودی.

Condair دارای تجربه و دامنه محصول جامع برای ارائه مناسب ترین راه حل برای هر استراتژی کولر آبی آبسال واحد کنترل هوا است.

Condair دارای وسیع ترین رطوبت سازهای آدیاباتیک با امکانات تولید در آسیا ، اروپا و آمریکای شمالی ، عملیات فروش در 16 کشور و توزیع کنندگان در بیش از 50 کشور دیگر است.


سیستم های کولر آبی آبسال تجاری برای هر برنامه شخصی توسط متخصصان Condair طراحی شده اند تا موثرترین و کارآمدترین راه حل را ایجاد کنند. در صورت لزوم ، بخش های تحقیق و توسعه منطقه ای Condair می توانند با یک مشاور طراحی یا تیم طراحی سازنده AHU برای ارائه سیستم های سفارشی همکاری کنند.

در کنار این طیف و تخصص محصول ، تیم های مهندسی متخصص رطوبت ساز Condair’s پشتیبانی نصب ، راه اندازی و نگهداری را ارائه می دهند. این به طور مستقیم دانش سازنده را در محل فراهم می کند و اطمینان حاصل می کند که تجهیزات سالها به طور موثر و م effectivelyثر کار می کنند.


راه حل های خنک کننده کولر آبی


Condair طیف گسترده ای از سیستم های خنک کننده تبخیری تجاری را برای انواع واحدهای کنترل هوا تولید می کند. این طیف تخصصی با تخصص گسترده در صنعت برای اطمینان از اینکه Condair همیشه پیشنهاد و مناسب ترین راه حل را برای هر پروژه کولر آبی لورچ واحد کنترل هوا ارائه می دهد ، ترکیب شده است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع کولر آبی آبسال در لینک روبرو : کولر آبی آبسال

آیا فیلترهای شنی در تمیز کردن آب موثر هستند؟


شن و ماسه ، گل و سایر ناخالصی های قابل مشاهده در آب شما می تواند آن را ابری کرده و کدورت را افزایش دهد. حتی اگر اکثر ما از این آب برای مصارف آشامیدنی استفاده نمی کنیم ، با این حال ، این آب گل آلود هنوز هم می تواند برای سلامتی و خانه شما مضر باشد.

دلایل شایع شن و ماسه در آب


دلایل بی شماری وجود شن و ماسه در آب ، از خرده ریز تا ماژور ، می تواند وجود داشته باشد. بگذارید برخی از مهمترین دلایل شن و ماسه در آب را بررسی کنیم:

آب چاه
عمدتا در چاه ها از پمپ های شناور استفاده می شود که دارای یک پوشش فلزی هستند. در طی یک دوره ، این پوشش می تواند تخریب یا خورده شود که باعث می شود گل و لای یا ماسه وارد چاه شود. این به درون آب شما پمپ می شود.

پمپ آب
اگر یاتاقان های پمپ آب شما در طول سالها فرسوده شده باشد ، می تواند باعث ایجاد لرزش در پمپ شود و به این ترتیب شن و ماسه وارد آب می شود.

مخزن فشار
اگر مخزن فشار شما هوای کمتری دارد ، این می تواند باعث فشار مخزن شود تا از آب خارج شود.

سوراخ در لوله قطره
اگر پمپ خوب کار کند اما سوراخ در لوله افت وجود داشته باشد ، می تواند از طریق سوراخ سوراخ آب وارد شود و ماسه را بهمراه برساند.

یکی از مشکلات این است که وقتی شن و ماسه وارد یک فاضلاب می شود ، احتمال مسدود شدن تخلیه افزایش می یابد. اگرچه شن و ماسه به لوله کشی آسیب نمی رساند اما مسدود شده مسلماً به آن آسیب می رساند.

مشکل شن و ماسه در آب بزرگ به نظر می رسد اما راه حل آن آسان است. فیلتر شنی و ماسه مخزن آب به راحتی در بازار موجود است.

همچنین بخوانید: چرا باید از فیلترشنی قبل از نرم کننده آب استفاده شود؟

فیلتر شنی چیست؟


فیلتر شنی برای از بین بردن مواد معلق و همچنین ذرات قابل غرق شدن قابل مشاهده استفاده می شود. فیلترهای شن و ماسه با اجازه دادن به جریان آب از طریق یک قوطی حاوی شن کار می کنند. آب از شن و ماسه عبور می کند ، اما ذرات بزرگتر قادر به عبور از آن نیستند.

عبور آب از یک فیلتر شنی و ماسه جاذبه سریع ذرات محبوس شده در آن را از بین می برد ، تعداد باکتری ها را کاهش می دهد و بیشتر مواد جامد را از بین می برد. محیط فیلتر شنی و ماسه با کیفیت / درجه های مختلف است.

فیلتر شنی و ماسه KENT ، یک فیلتر شنی و ماسه کل خانه ، به راحتی در بازار موجود است که آلودگی های فیزیکی (آلودگی قابل مشاهده) و ذرات شن و ماسه را از آب پاک می کند. فیلتر برای تصفیه آب لوله کشی / تأمین آب شرکت شهری مناسب است.

فیلتر شن و ماسه KENT - برای کل خانه
فیلتر شنی و ماسه KENT شما را از مشکلات آب پر از شن محافظت می کند و آب تمیز خانواده شما را تأمین می کند.

مزایای فیلتر شنی و ماسه KENT:


فرآیند غیر الکتریکی.
فیلتراسیون 3 مرحله ای حاوی محیط شن و ماسه ریز ، محیط شن و ماسه silex و محیط شن. این سه مرحله اندازه های مختلف ناخالصی های فیزیکی و مواد معلق را از بین می برد تا آب برای استفاده مناسب شود.
طراحی ظریف
هزینه نگهداری کم
نصب آسان - دارای طراحی کف است که برای نصب به فضای بسیار کمی نیاز دارد.
ظرفیت تصفیه بالا - این می تواند 3000 لیتر در ساعت را تصفیه کند تا آب تصفیه شده را با سرعت بالایی تأمین کند.


محل نصب فیلتر شنی


برای تمیز کردن منبع آب کل خانه ، مهم است که آن را نزدیک به منبع اصلی آب خانه متصل کنید. برای حمل آب تخلیه بازآفرینی به یک زهکشی نزدیک نیاز است.

شستشوی معکوس برای اطمینان از عملکرد صحیح فیلتر ضروری است. به طور معمول ، باید هفته ای یک بار فیلتر خود را شستشو دهید و شستشو دهید.

فیلتر شنی و ماسه KENT محصولی با کاربرد آسان است که با پاک کردن انواع آلودگی ها و آلودگی های قابل مشاهده ، آب تمیز کل خانه شما را تأمین می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع فیلتر شنی در لینک روبرو : فیلتر شنی

بهترین پوشال های کولر آبی کدامند؟


صادقانه بگویم این سوالی است که در این زمان از سال بسیار به آن دست می یابیم. برای کولرهای آبی استاندارد دو نوع مختلف پوشال وجود دارد هر نوع پد دارای موافقان و مخالفانی است. ما انواع پوشال های موجود را خراب کرده ایم ، بنابراین شما می توانید ببینید که کدام نوع برای خانه شما بهترین است.

من می دانم که شما فقط می خواهید بدانید ...
بهترین پوشال های کولر آبی برای کولرهای آبی استاندارد ، لنت های aspen هستند

پد های کولر آبی

پوشال های اسپن بهترین ظرفیت خنک کننده را برای کولرهای استاندارد به شما می دهند. آنها در دو اندازه 1 اینچ و 2 اینچ ارائه می شوند. هرچه پد ضخیم تر باشد ، آب بیشتری می تواند جذب کند. پد های آسپن از الیاف آسپن ساخته شده اند که با هم بافته شده اند. از آنجا که الیاف ماده طبیعی هستند ، بهتر از پد مصنوعی آب را در داخل پد ها نگه می دارند. نگه داشتن آب و اشباع ماندن برای بالشتک ها برای حفظ هوای خنک در خانه مهم است. اگر بالشتک مرطوب نماند ، فقط در خانه خود هوای گرم می دمید.

خوب چه جوری گیر میاد؟


نقطه ضعف پوشال های کولر آبی آبسال اسپن این است که در طول سال خراب می شوند. به علاوه از هم جدا شدن الیاف آنها می تواند پمپ و لوله های توزیع شما را مسدود کند. وقتی این اتفاق می افتد ، فن فقط به دلیل خیس نشدن لنت ها هوای گرم را می گیرد. همچنین ، با بدتر شدن باعث افتادگی و ایجاد لکه های گرم می شود.

نقاط داغ مناطقی است که لنت افتاده است و فن فقط از بیرون هوای گرم می وزد. به منظور به حداکثر رساندن اثر خنک سازی ، لنت ها باید مرطوب و اشباع بمانند. همچنین توجه به این نکته ضروری است که این بالشتک ها باید هر ساله قبل از هر فصل تعویض شوند. با این کار خنک سازی به حداکثر می رسد و از گرفتگی پمپ یا لوله های توزیع آب جلوگیری می کند.

چه گزینه ای وجود دارد؟
بنابراین یک نوع پد دیگر نیز برای کولرهای آبی استاندارد موجود است. متأسفانه ظرفیت خنک کنندگی بالشتک های Aspen برابر نیست. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنها بخوانید.

پد های کولر مصنوعی آبی


این پوشال های اسفنجی آبی روشن از یک ماده مصنوعی ساخته شده اند. مانند بالشتک های خربزه خراب نمی شوند و افت نمی کنند. این پوشال ها بیشتر از پدهای آسپن دوام دارند و پوسته پوسته نمی شوند و پمپ یا لوله های آب را مسدود نمی کنند.

در حالی که ظرفیت خنک کنندگی کافی دارند ، قادر به جذب آب و همچنین پد های آسپن نیستند. الیاف مصنوعی نمی توانند آب و همچنین الیاف طبیعی آسپن را در خود نگه دارند بنابراین نمی توانند خنک شوند.

از آنجا که آنها نمی توانند آب را نیز جذب کنند ، لنت ها خشک می شوند. همچنین ، الیاف مصنوعی تجمع مواد معدنی آب سخت را بیش از پوشالهای آسپن جذب می کنند و می توانند جریان هوا را کاهش دهند. پد های آبی نیز برای به حداکثر رساندن اثربخشی خود ، باید سالانه تعویض شوند.

ممکن است تعجب کنید ...
آیا گزینه های دیگری وجود دارد؟ متأسفانه این تنها گزینه های موجود برای کولرهای آبی استاندارد است. قبلاً گزینه دیگری وجود داشت که از کاغذ سبز ساخته شده بودند اما دیگر ساخته و قابل دسترس نیستند.

باید هر 3-5 سال یک بار جایگزین شوند. به دلیل نحوه تخلیه آب در سیستم خنک کننده ، پوشال های Breezair به طور معمول تجمع آب سخت زیادی ندارند.

پوشال کولر آبی را از کجا بخریم؟


شما می توانید پوشال کولر آبی را در هر فروشگاه لوازم خانگی خریداری کنید. اگر شما یک فرد حرفه ای دارید ، کار و راه اندازی خنک کننده باتلاق خود را انجام می دهید ، آنها معمولاً این کار را به عنوان بخشی از شروع کار انجام می دهند.

خط آخر چیست؟
پوشال های کولر آبی برای خنک و راحت نگه داشتن شما در این تابستان بسیار مهم هستند. همراه با تعویض بالشتک های خنک کننده هر ساله ، توصیه می کنیم تعمیر و نگهداری منظم کولر آبی خود را انجام دهید تا برای فصل آماده شود. این کار باعث افزایش حداکثر اثر خنک کننده در آن روزهای گرم می شود.

 

مشاهده لیست قیمت انواع کولر آبی در لینک روبرو : کولر آبی

یک پمپ آب برای استفاده حرفه ای در منزل انتخاب کنید


در این میان افرادی بودند که برای شستن حباب ها در حین استحمام مجبور به مدت طولانی تری بودند. از آنجا که آب از دوش کم و کمتر روان می شود تا زمانی که جریان سرسختانه آن متوقف شود ، این امر معمولاً با حمام های طبقه دوم اتفاق می افتد یا این اتفاق می افتد که افراد در خانه همزمان آب را روشن کنند.

این وضعیت خصوصاً در ساعات شلوغی که قبل از خروج از خانه یا استفاده از دستگاهی که به فشار آب نیاز دارد ، به آب احتیاج ندارد ، مسئله کمی نیست. اما می توان با نصب یک پمپ آب خوب به افزایش فشار و توزیع مصرف آب به طور مساوی ، این مشکل را برطرف کرد. این محتوا "HomeGuru" مجموعه کاملی از پمپ های آب را برای به اشتراک گذاشتن با شما ، از آماده سازی قبل از نصب به منظور تأمین حداکثر استفاده ، در اختیار شما قرار داده است. صرف نظر از اینکه چند نقطه آب به طور همزمان باز شود ، آب به همان اندازه قوی است

2 موردی که باید قبل از نصب پمپ آب آماده کنید


قبل از نصب فضا را آماده کنید


آماده سازی منطقه و تعیین محل نصب مناسب یکی از اولین عواملی است که نمی توان از آن غافل شد زیرا باعث می شود پمپ به خوبی کار کند و طول عمر آن را افزایش دهد. معمولاً قرار دادن در سطح زمین در زیر لبه های جلو بدون سیلاب پمپ های آب وسایلی هستند که گرم می شوند.

بنابراین ، نباید در نزدیکی دیوار نصب شود ، باید حداقل 15 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد ، تا منطقه خنک کننده ای فراهم شود و به راحتی سرویس دهی شود. نکته مهم ، نصب پمپ آب در نزدیکی اتاق خواب نیست. زیرا پمپ آب پنتاکس به طور خودکار کار خواهد کرد. پمپ آب در طول روز. هنگامی که در هر نقطه از آب استفاده می شود ، صدا و ارتعاشات ناشی از پمپ آب می تواند روی اتاق تأثیر بگذارد.

مخزن آب مورد نیاز است


پیش نیاز هر نصب پمپ آب ، منبع آب برای نصب صحیح پمپ آب است ، همیشه ابتدا لوله آب را به مخزن آب وصل کنید. و سپس پمپ آب را به مخزن آب وصل کنید. پمپ را مستقیم به لوله کشی وصل نکنید. کشیدن آب از لوله های آب عمومی برای استفاده در خانه شخصی علاوه بر نقض مقررات MWA شماره 26 ، باعث می شود همسایگان از مقدار آب کمتری رنج ببرند و ممکن است به سیستم لوله داخلی داخل خانه شما نیز آسیب برساند.

برای اندازه منبع آب در خانه ، باید اندازه ای را انتخاب کنید که برای استفاده افراد در خانه کافی باشد. بر اساس میانگین تقاضای آب 200 لیتر برای هر نفر برای ذخیره آب به مدت 1 روز.

روش محاسبه بدست آوردن تعداد افراد x 200 (لیتر) x تعداد روز برای بدست آوردن مقدار آب مورد استفاده است ، به عنوان مثال در خانه ای با 4 عضو ، برابر است با 4 x 200 = 800 لیتر در هر روز است و باید در موارد اضطراری 2-3 روز باشد. بنابراین آب برای یک خانواده 4 نفره باید 1500 - 2500 لیتر باشد.

5 ویژگی مهم در خرید پمپ آب


وات مناسب را برای استفاده انتخاب کنید


پمپ های آب در بسیاری از مارک ها و مدل ها موجود است. هر مدل امتیاز فروش متفاوتی دارد. برخی از مصرف کنندگان به اشتباه فکر می کنند که یک پمپ آب خوب باید دارای قدرت وات بالا باشد. توان وات بالا خوب است اما ممکن است برای خانه ای با نقطه مصرف آب پایین بهتر از حد لازم باشد.

قبل از تصمیم گیری برای خرید ، باید مشخصات پمپ آب را مطالعه کنید تا برای استفاده به عنوان اصلی مورد استفاده قرار گیرد. با در نظر گرفتن میزان استفاده در روز ، چند نقطه آب در خانه وجود دارد؟ هم در محیط داخلی و هم در فضای باز ، فرصت ها و لحظاتی که همزمان با ارتفاع ساختمان می گذرد و سپس داده ها را برای جمع آوری و انتخاب اندازه پمپ می گیریم که فرمول های ساده تری برای انتخاب دارد به عنوان تصویر زیر.

عملکرد تنظیم فشار آب به صورت خودکار


دو نوع اصلی پمپ آب اتوماتیک وجود دارد: پمپ ، نوع مخزن فشار و پمپ فشار ثابت. هر دو مزایا و معایب مختلفی به شرح زیر دارند:

پمپ های سیلندرهای فشار (استوانه ای) از این اصل استفاده می کنند که اجازه می دهد آب جایگزین هوا شود ، که با استفاده از فشار هوا در پمپ آب را به قسمت های مختلف ساختمان می کشاند. مزیت بادوام ، ارزان ، یافتن قطعات آسان است ، اما در ایجاد فشار آب ناهموار معایبی دارد. هنگامی که همزمان روشن می شود ، ممکن است قدرت هر نقطه آب یکسان نباشد. پمپ آب به طور مکرر خاموش می شود ، بنابراین شما همیشه باید هوا را چک کنید و آب را آزاد کنید.

پمپ فشار ثابت یا اینورتر (به شکل مربع). اگر بودجه خرید پمپ آب کافی باشد. یک پمپ آب با فشار ثابت را پیشنهاد کنید که دارای فضای بیرونی مدرن و زیبایی باشد و فشار آب مداوم را فراهم کند. مناسب برای خانه هایی با چندین نقطه استفاده از آب و دستگاه هایی که به فشار آب مداوم نیاز دارند مانند ماشین لباسشویی ، آبگرمکن ایستاده و دوش باران. از مزایای این نوع پمپ ها می توان به صدا سبک بودن و اندازه جمع و جور بودن ، صرفه جویی در مصرف برق اشاره کرد ، اما قیمت بالاتری نیز دارد

و اگر بتوانید بودجه را کمی بیشتر کنید ، پمپ آب با فشار ثابت با مشخصات بالا دارای پمپ آب هوشمند خواهد بود

 

عملکرد کنترل قادر به بررسی خودکار سیستم تغییر فشار آب است. هنگامی که فشار آب کاهش می یابد ، فشار آب می تواند به تنهایی تنظیم شود. بعضی از مدل ها می توانند فشار سیستم را در صورت لزوم تنظیم کنند و می توانند چرخه موتور را با توجه به مصرف واقعی آب تنظیم کنند. پرداخت کمی گران تر ، اما مطمئن باشید که هر نقطه از استفاده حتی اگر به طور همزمان فعال باشد ، نیروی سازگار را ایجاد می کند.

 

از مواد بدنه پمپ غافل نشوید


پمپ های آب دستگاه هایی هستند که معمولاً در سطح زمین نصب می شوند و اغلب تحت تأثیر نور خورشید ، باد و باران قرار می گیرند. اگر مخزن از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد ، به راحتی دچار خوردگی شده و باعث نشت مخزن در امتداد درز می شود. فراموش نکنید که به دنبال مدل هایی می گردید که بدنه از مواد بادوام ساخته شده است.

بدون زنگ زدگی یا طراحی بدون درز ، برای جلوگیری از نشت درز. این باید یک پمپ آب باشد که دارای خواص خنک کنندگی خوبی برای افزایش عمر موتور باشد. در بعضی از مدل ها ، فن های خنک کننده در دستگاه وجود دارد. اما برخی از مدل های پمپ آب اتوماتیک خنک کنندگی آب یا استفاده از موتورهای آهنربای دائمی را طراحی کرده اند. بنابراین نیازی به داشتن فن خنک کننده نیست.

باید سیستمی برای بررسی ناهنجاری های آب وجود داشته باشد


یک پمپ آب خوب باید دارای نشان TIS باشد ، از جمله فناوری تشخیص ناهنجاری ها و خاموش شدن خودکار ، مانند جلوگیری از فشار زیاد لوله های لوله کشی که آب اضافی را ارسال می کند. اگر شیر آب کاملاً بسته نشود ، سنسورهایی برای محافظت در برابر خشک شدن و محافظت در برابر نشتی دارند. پمپ آب قسمت جلوی دستگاه را آگاه می کند. با خاموش شدن خودکار به منظور محافظت از ایمنی و اطلاع از وجود نشتی به کاربران.

پمپ ساکت است ، راحت می تواند بخوابد ، شب را وحشت زده نمی کند


پمپ آب عمومی با هر بار روشن شدن آب سر و صدا خواهد شد. سطح صدا 50-60 دسی بل است که برای سلامتی بدن مضر نیست. اما ممکن است در سلامت روان افراد در خانه تداخل ایجاد کند و همسایگان پیشنهاد می کنند به دنبال یک اینورتر سیستم پمپ آب خودکار باشید ، که صرفه جویی در هزینه های برق نیست. عملکرد هنوز بی صدا است برخی از مدل ها دارای سطح صدا برابر هستند. با آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم ، به طور معمول حدود 45 دسی بل ، به کاهش آلودگی صوتی بسیار کمک می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب