بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

آِیا می دانید بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ به ماشینی میگویند که وظیفه افزایش فشار سیال را بعهده دارد.بوستر پمپ یک دستگاه مرتبط به هم و یکپارچه ای می باشد که از چندین الکترو پمپ تشکیل شده است که در آن دو یا چند پمپ به صورت موازی به یکدیگر متصل شده اند تا مجموع آب مصرفی و مجموع فشار وارد شده بر سیستم را تأمین نمایند. 


بوستر پمپ به طور کلی از یک مکانیسم ساده که غالباً حاوی تنها یک مرحله افزایش فشار شبکه آبرسانی است در حال حاضر برای افزایش فشار سیال استفاده مینماید.

وظیفهبوستر پمپ افزایش فشار لازم برای تامین شبکه مصرف ساختمان های  بسیار مرتفع می باشد که از این حیث بسیار عالی می باشد. 


معرفی بامین تهویه

شرکت فنی مهندسی بامین تهویه در زمینه تامین و تهیه تجهیزات سیستمهای حرارتی، برودتی، تهویه مطبوع ، آبرسانی، استخر و سونا و جکوزی، سیستمهای کنترل، سیستمهای گرمایش مرکزی و... در سطح کشور و خارج کشور در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. فروشگاه اینترنتی بامین تهویه  با درج تمامی اطلاعات فنی، تصاویر و نازل ترین قیمت ها و قابلیت جستجو، مقایسه،بررسی وانتخاب انواع سیستمهای تاسیسات خانگی و صنعتی امکان خریدی مطمئن با مدیریت زمان و هزینه را فراهم ساخته است. 
فروشگاه اینترنتی بامین تهویه  تولید کننده انواع برج خنک کننده ، بوسترپمپ، مبدل های حرارتی پوسته و لوله ، منابع ، فیلتر شنی، سختی گیررزینی، هواساز، ایرواشر، زنت و... با برند بامین تهویه  (ثبت شده در سازمانهای ذیصلاح) طبق آخرین استاندارها و درخواست مشتریان می باشد. این فروشگاه جهت ارتقاء سطح کیفی و علمی صنعت تاسیسات در ایران و همچنین گسترش و انتشار فنون تاسیسات سعی در گردآوری مقالات و مطالب مفید آموزشی صنعت تاسیسات داشته و از تمامی دانش پژوهان، دانشجویان و فعالان این صنعت جهت درج مقالات و یا اصلاح مطالب آموزشی در وب سایت این شرکت دعوت به عمل می آورد.
پرسنل شرکت بامین تهویه  از فارغ التحصیلان معتبر دانشگاه های سطح کشور با تجارب چندین ساله علمی و عملی در زمینه مشاوره، نظارت، اجرا، تعمیرو نگهداری این صنعت می باشند.