بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

رادیاتور شیشه ای

در زیر مجموعه ای از رادیاتورهایی که در نمایشگاه ما در معرض نمایش هستند قرار دارد ، برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن بالا تماس بگیرید.


رادیولهای RedwellInfraredGlassPanel

علاوه بر طیف وسیعی از رادیاتورهای مادون قرمز به سبک بوم که توسط ردول ارائه می شود ، تعدادی رادیاتور پانلی را نیز با شیشه ای براق به آنها ارائه می دهند. آنها یک رنگ مشکی یا سفید براق را ارائه می دهند که علاوه بر این شیکی به هر اتاق است ، یا می توانید جلوی رادیاتور پنل خود را از شیشه آینه ای دریافت کنید. این رادیاتورها در اندازه ها و شکل های مختلفی (از جمله مستطیل و دایره ای) در دسترس هستند و هر نوع پایان کاری را می توان در هر اندازه رادیاتور اعمال کرد. ما واقعاً اعتقاد داریم که مادون قرمز آینده گرمایش است و شیشه های در دسترس از ردول در رتبه دوم قرار دارند.


جهت مشاوره و خرید رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


رادیاتورهای شیشه ای ردول


GlassRadiatorCompanyGlassPrints

به عنوان بخشی از طیف گسترده ای از رادیاتورهای شیشه ای شرکت های رادیاتور شیشه ای ، آنها بوم های چاپی هنری را بر روی رادیاتورهای خود ارائه می دهند. به طور کلی ، آنها هر تصویری را که دوست دارید روی شیشه چاپ کنند (به شرط اینکه از وضوح کافی برخوردار باشد) رادیاتور شما را به یک اتاق براق و مدرن تبدیل کند. شما می توانید رادیاتور طراح خود را به یک عکس خانوادگی براق تبدیل کنید ، یک نقاشی توسط یک هنرمند مورد علاقه ، یکی از عکس های شخصی خود (بهترین عکس گرفتن با دوربین DSLR خوب به دلیل شرایط وضوح فوق الذکر) یا هر تصویر سهام بزرگی است که دوست دارید. محدوده هنری تولید شده توسط شرکت رادیاتور شیشه ای بسیار گسترده است. آخرین بروشور آنها را می توانید آنلاین از اینجا مشاهده کنید. روش دیگر اینکه چرا به istockphoto نگاه نمی کنیم ، عکسی را که دوست دارید پیدا کنید و آن را در رادیاتور شیشه ای چاپ کنید. فکر کردن از رادیاتور را به همان اندازه کاربردی متوقف کنید ، شروع به فکر کردن به عنوان هنر کنید.


در رادیاتورهای عاشقانه طیف امکان پذیر است از رادیاتورهای شیشه ای که می توانیم رادیاتورهای محدودیت به حد مجاز داشته باشند که در لبه برش طراحی و کاربری دیگری داشته باشند.


رادیاتورهای شیشه ای ما با استفاده از همه کارکنان ، ما را قادر می سازد تا بتوانیم از شما بخواهیم با استفاده از سیستم مادون سرخ به منبع خدمات متکی بینیم. در صورت نیاز به نیاز به لوله کشی به عنوان تصویب شده از نصب خود نصب شده براترفیله شده و به شما امکان پذیر است که هیچ اختیاری نیست و از بین رودخانه خودداری کنید. اتکای قدرت است به برق ، این امکان را می دهد که بتوانید از آن استفاده کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. مدلهای مادون قرمز رنگ آمریکا از تعویض کافی اجزای سازنده محل زندگی و برگزاری کنکور ساده ای که می توانید در اختیار شما بخواهند و با استفاده از آن بتوانند استفاده کنند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.