بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

مخزن سوخت چیست؟

مزرعه مخزن سوخت


هنگامی که اکثر مردم کلمه "مزرعه" را می شنوند ، معمولاً برای رشد نوعی محصول ، چه خوراکی و چه برای اهداف دیگر کاربرد دارد. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از این اصطلاح "مزرعه مخزن سوخت" سردرگم شده باشند. در این مقاله نگاهی دقیق خواهیم داشت که مزارع سوخت مخازن چه کسانی هستند ، چه کسی از آنها استفاده می کند ، نحوه ساخت آنها ، ایمنی مزرعه مخزن و همچنین ملاحظات عملیاتی و نگهداری است.

 

مزرعه مخزن سوخت چیست؟

 

مزرعه مخزن سوخت تسهیلاتی است که برای ذخیره روغن ، گاز و سایر محصولات پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. مزارع مخزن سوخت بخش مهمی در صنعت و دولت است.

در بیشتر موارد ، کارخانه مخزن سوخت فقط برای ذخیره سازی استفاده می شود. پردازش هرگز در سایت مزرعه مخزن سوخت انجام نمی شود. بعضی اوقات محل ذخیره آن ، سوخت خود را برای استفاده در محل تأمین می کند. اما بیشتر مواقع غیر از این ، سوخت فقط در آنجا ذخیره می شود و سرانجام برای استفاده در جای دیگر به خارج از خانه برده می شود.

سوخت را می توان در مخازن واقع در بالای زمین یا زیر زمین ذخیره کرد. مخازن زیر زمین برای نصب ارزانتر هستند و بازرسی های بصری روی آنها انجام می شود. با این حال ، مخازن زیر زمین می توانند از دست زدن ایمن تر باشند و کمتر در معرض انفجارهای آتش سوزی باشند

 

چه کسی از مزارع مخزن سوخت استفاده می کند؟


مزارع مخزن سوخت توسط بسیاری از موجودات مختلف استفاده می شود. این شامل:

کسب و کار
دولتهای محلی
دولت های ایالتی
دولت فدرال


مزارع مخزن سوخت توسط مشاغل و انواع دولت استفاده می شود. بعضی اوقات آنها در محل مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی اوقات قبل از توزیع سوخت در مناطق دیگر استفاده می شود.

به عنوان مثال ، بسیاری از فرودگاه ها از مزارع مخزن سوخت خود استفاده می کنند تا هواپیماهای خود را با سوخت جت تأمین کنند. این امر به آنها امکان می دهد بدون تکیه به محموله های روزانه تأمین کنندگان سوخت خود ، هواپیماهای خود را سوخت گیری کنند.

پالایشگاه ها همچنین از مزارع مخزن برای کمک به ذخیره نفت خام استفاده می کنند. آنها ممکن است این کار را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که جریان نفت از پالایشگاه های آنها هرگز قطع نمی شود و یا می توانند این کار را انجام دهند تا به ترکیب آنها کمک کند.

مزارع بزرگ کشاورزی ممکن است از مزرعه مخزن سوخت استفاده کنند. آنها این کار را برای ذخیره سوخت دیزل برای تراکتورهای خود و سایر تجهیزات مزرعه انجام می دهند.

 

مخزن سوخت چیست؟

 

جهت مشاهده لیست قیمت مخزن سوخت روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

یکی دیگر از دلایلی که یک تجارت ممکن است به صورت خام ذخیره کند ، کمک به قیمت گذاری است. معامله گران می توانند هنگام خرید و فروش با قیمت کم روغن را به صورت فیزیکی ذخیره کنند و در هنگام معامله نفت با قیمت بالاتر ، مزارع مخزن را خالی کنند. این نوع حدس و گمان می تواند بسیار سودآور باشد و خطرات زیادی به همراه نداشته باشد.

دولت های ایالتی و محلی همچنین می توانند از مزارع مخزن استفاده کنند. این امر به ویژه در مناطق دور افتاده که در غیر این صورت سوخت برای جمعیت محلی غیرقابل دسترسی است صادق است. به عنوان مثال ، ممکن است یک دهکده کوچک از راه دور در آلاسکا هنگام ذخیره شدن روستای آنها به دلیل شرایط آب و هوایی در زمستان ، نیاز به ذخیره سوخت داشته باشد.خرید مخزن سوخت

دولت فدرال ایالات متحده یکی از بزرگترین مزارع مخزن سوخت در جهان را در اختیار دارد. به گفته Energy.gov ، ذخیره نفت استراتژیک می تواند تا 713.5 میلیون بشکه نفت نگه داشته باشد. اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده اعلام کرد که آمریکایی ها به طور متوسط ​​از 19.96 میلیون بشکه در روز استفاده می کنند.

این بدان معنی است که اگر جریان نفت به طور کامل قطع شود ، ایالات متحده می تواند بدون وقفه از این مزرعه مخزن سوخت بیش از یک ماه کار بی وقفه کند. داشتن ذخایری از این دست ، شانس کشورهای خارجی را برای قطع قطع واردات نفت از این کشور کاهش می دهد.

 

ساخت مزرعه سوخت مخزن


مخازن ذخیره مخزن سوخت در پایگاه Moody Airforce Base خود مخازن ذخیره سازی از انواع مواد ساخته شده اند. آنها را می توان در تمام فولاد ، تمام فایبرگلاس یا کامپوزیت این دو یافت. نوع سوخت که به همراه قوانین محلی ، ایالتی و فدرال ذخیره می شود نوع ظروف مورد استفاده را دیکته می کند.

مخازن ذخیره سازی مزارع سوخت مخزن سوخت معمولاً بسیار پیچیده تر از چیزی است که ممکن است یک شخص در شرکت تأمین تراکتور محلی پیدا کند. این مخازن به صورت تخصصی ساخته شده اند و برای شرایط پر حجم ساخته شده اند.قیمت مخزن سوخت

به عنوان مثال ، یک مخزن فایبرگلاس و فولادی اغلب از یک پوشش اپوکسی باند شده به همجوشی استفاده می کنند. این اپوکسی نسبت به هر گونه انحراف شیمیایی بسیار حساس است و باید به طور صحیح وزن شود و مخلوط شود. همچنین باید در یک محدوده دمای خاص اعمال شود. عدم مخلوط کردن اپوکسی به فرمول مناسب منجر به پوششی می شود که می تواند به مرور زمان لایه برداری کند و یا از ابتدا به درستی نچسبد.فروش مخزن سوخت

 

جهت مشاهده لیست قیمت مخزن سوخت روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

فیلتر شنی مگاپول

فیلتر شنی برای فیلتر کردن آب استفاده می شود. آب تصفیه شده به آرامی در ماسه فیلتر ریخته می شود و ذرات کثیف را از آب در پشت منافذ ریز ماسه ها می گذارد.

این فناوری فیلتر شنی مخصوصاً برای پیش تصفیه تجهیزات ضد عفونی ، آماده سازی برای میکرو و فوق تصفیه ، سیستم های چرخشی ، فرآیندهای آب شستشو ، سیستم های آبیاری ، تصفیه آب حوضه و تمیز کردن آبهای زیرزمینی مناسب است.

 

لطفا توجه داشته باشید: یک فیلتر شنی نمک های محلول را از آب فیلتر نمی کند. یک فیلتر شنی فقط می تواند ذرات جامد را از آب مانند جلبک ها و مواد آلی از آب فیلتر کند. نمکهایی که در آب حل نمی شوند مانند نمکی که در کودها ظاهر می شوند با فیلتر شنی می توانند از آب فیلتر شوند به شرط اینکه ذرات به اندازه کافی بزرگ باشند.

 

فیلتر شنی چگونه کار می کند؟


یک فیلتر شنی به شرح زیر است. آب فیلتر نشده در قسمت بالای فیلتر شنی پخش می شود و به آرامی در بستر فیلتر فرو می رود. این تخت فیلتر از شن ، ماسه سنگ و یا یک محیط فیلتر دیگر تشکیل شده است. منافذ کوچک تضمین می کنند که ذرات خاک قادر به عبور و نگه داشتن ذرات خاک نیستند.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، انواع فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 

قطر شن


قطر شن و ماسه عمدتا به اندازه فیلتر شنی ، جریان مورد نظر و فیلتراسیون مورد نظر بستگی دارد. در بیشتر موارد ، برای فرآیند فیلتر ، شن با قطر 0.8 میلی متر تا 1.25 میلی متر استفاده می شود. با این وجود ممکن است در هر نصب متفاوت باشد. به عنوان مثال ، نصب UV دارای جریان کمتری است و ماسه از 0.4 میلی متر تا 0.8 میلی متر برای فیلتر محدودتر استفاده می شود.

 

هنگامی که شن قطر کمی دارد ، مقاومت افزایش می یابد و در نتیجه جریان کمتری خواهد داشت. برای این قطر کوچک ظرفیت کمتری برای شستشوی کمر نیاز است ، زیرا شن سبک تر است و به این ترتیب با خاک پاک می شود. همچنین ، در صورت قطر دانه شن کوچکتر ، باید این نکته را در نظر بگیرید که باید بیشترین میزان شستشوی پشتی فیلتر شنی را انجام دهید ، زیرا بیشتر از زمان استفاده از قطر بزرگتر ، ضبط خاک می شود.

 

بررسی و نگهداری فیلتر شنی


پر کردن فیلتر شنی را بطور دوره ای بررسی کنید. اگر قسمتهای پر شده با هم جمع شده و یا از بین می روند ، یا اگر فیلتر شنی نیاز به شستشوی مکرر دارد ، آن را پر کنید. همچنین از سالم نگه داشتن فیلتر شنی اطمینان حاصل کنید.

 

 

سؤالاتی در مورد فیلترهای شنی به عنوان یک فناوری فیلتر


آیا در مورد فیلتر با استفاده از فیلتر شنی سؤال دارید ، یا می خواهید توصیه های سفارشی در مورد این فناوری فیلتر را بخواهید؟ سپس با متخصص بامین تهویه تماس بگیرید ،ما در اسرع وقت ، حتی در 24 ساعت روزهای کاری ، با شما تماس خواهیم گرفت.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، انواع فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

زمان شستشو فیلتر شنی استخر

هنگامی که فشار روی فیلتر شنی شما 8 تا 10 پوند بالاتر از سطح تمیز را شروع می کند ، فشار را شروع می کند (پس از شستشو مجدد) ، زمان آن است که دوباره فیلتر شنی خود را دوباره بشویید. این فرایند شامل چرخش دریچه است به طوری که آب از درون فیلتر شنی به سمت عقب جریان یابد ، و خاک را بیرون بکشد - از این رو نام "شستشوی عقب" است.

 

آب استخر به طور معمول از صاف تا پایین در فیلتر شنی جریان می یابد ، آب از بالای مخزن وارد می شود و از طریق بستر شن و ماسه به طرفین در قسمت پایین مخزن فشار می یابد. در حین شستشو ، آب به صورت معکوس ، از پایین به بالا ، از قسمتهای جانبی و ماسه ها جاری می شود تا خاک های به دام افتاده را از بستر شن و ماسه بیرون بیاورد و آن را از خط زباله بیرون بفرستد.

 

فیلترهای شنی و ماسه می توانند دارای شیر فشار (همچنین به عنوان شیر کشویی شناخته شده باشند) یا یک دریچه چند منظوره باشند. دریچه چند منظوره دارای درگاه های مختلفی بر روی شیر است که معمولاً دارای 6 موقعیت است ، از این رو نام "پورت چند" است. دریچه های کشویی فقط دو موقعیت دارند ، فیلتر یا شستشوی عقب ، با استفاده از یک لنگه یا فشار به پایین برای تغییر موقعیت.

 

همیشه قبل از روشن کردن شیر فیلتر ، پمپ فیلتر را خاموش کنید ، یا این می تواند به واشر یا قطعات فیلتر داخلی آسیب برساند. این می تواند اثر مختصری بر روی مرده یا چکش آب ایجاد کند ، که می تواند مخزن فیلتر ، اتصالات لوله یا شیرآلات را پاره کند و احتمالاً به مجاوران آسیب برساند.

 

1. فیلتر: آن را همیشه در اینجا نگه دارید ، مگر هنگام شستشو ، شستشو یا هدر رفتن

2. شستشو: برای شستشوی مخزن فیلتر شنی ، 15 ثانیه بعد از شستشو با استفاده از روش تنظیم مجدد ، از این تنظیم استفاده کنید

3. تکرار: تنظیم بای پس فیلتر. در صورت خراب شدن و نشتی فیلتر خود از این استفاده کنید. حداقل شما در حال گردش آب هستید

4- BACKWASH: با استفاده از این تنظیم ، جریان را در فیلتر معکوس کنید و آب را از خط زباله ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که دریچه ها باز هستند و شیلنگ شستشوی پشت شما خاموش شده است

5- بسته: برای بسته شدن جریان از استخر ، معمولاً برای کار بر روی تجهیزات ، یا جلوگیری از برگشت جریان آب از فیلتر شنی ، در اینجا قرار دهید. پمپ را با شیر در حالت بسته کار نکنید و از آن به عنوان یک تنظیم زمستانی استفاده نکنید ، دسته را در وسط بین دو موقعیت برای زمستان بکشید.

6. ضایعات / کشیدن: یکی دیگر از تنظیمات بای پس فیلتر ، اما این تنظیم به جای بازگشت آن به استخر ، آب را از لوله زباله (شیلنگ) می فرستد. از این تنظیم برای پایین آمدن سطح آب استخر یا خلاء زباله استفاده می شود ، که بهتر است هنگام جارو کردن جلبک ها یا مقادیر سنگین زباله های گرد و غبار ، سیلتی استفاده شود.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، انواع فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

برای شستشوی مجدد فیلتر شنی با شیر چند منظوره:

 

- موتور پمپ را خاموش کنید

- بر روی دسته شیر فشار دهید ، شیر را از FILTER به موقعیت BACKWASH بچرخانید

- هرگونه شلنگ پشت ماشین را خاموش کرده یا دریچه های موجود در خط زباله را باز کنید

- مونتاژ خونریزی هوا در بالای فیلتر شنی ، و پمپ را روشن کنید.

- فشارسنج و شلنگ برای لنگه ها را فشار دهید. در صورت لزج فشار سنج و یا در صورت لرزیدن شیلنگ ، آمادگی خاموش کردن پمپ را به سرعت دارید.

- بگذارید پمپ به مدت 2 - 3 دقیقه روی BACKWASH یا تا زمانی که آب زباله روشن شود ، کار کند

- موتور پمپ را خاموش کرده و دسته شیر چند منظوره را به موقعیت RINSE منتقل کنید. پمپ را دوباره روشن کنید و به مدت 15 ثانیه بشویید. این بستر ماسه را مجدداً تنظیم می کند و خاک باقیمانده را از خط زباله بیرون می کشد.

- موتور پمپ را خاموش کنید (دوباره) و دسته شیر سوپاپ را به حالت FILTER منتقل کنید

- پمپ را دوباره روشن کنید و فشار کمتری را یادداشت کنید. آن را روی مخزن فیلتر علامت گذاری کنید! *

 

برای شستشوی فیلتر شنی با شیر کشویی (شیر فشار:

 

- موتور پمپ را خاموش کنید ، شیلنگ شستشوی عقب را خاموش کنید (در صورت وجود)

- پیچ و تاب را برای باز کردن پیستون T- دسته ، پیستون بکشید / پیچ کنید به سمت بالا 2 - 3 "(دریچه های پنتیر معکوس هستند)

- مونتاژ خونریزی هوا در فیلتر را باز کنید و پمپ را روشن کنید

- فشارسنج (بیش از 30 PSI) را فشار دهید و شلنگ را برای لنگه فشار دهید. در صورت فشار سنبله فشار آماده پمپ را به سرعت خاموش کنید

- بعد از پر شدن شیلنگ با آب ، فیلتر شنی خود را به مدت 2 - 3 دقیقه یا تا زمانی که آب پاک شود ، بشویید

- موتور پمپ را خاموش کرده و دسته T را به عقب در حالت قفل فشار دهید

- پمپ را دوباره روشن کنید و به فشار کمتری توجه کنید. آن را روی مخزن فیلتر علامت گذاری کنید! *

 

 

یک فیلتر شنی با اندازه مناسب ، در بیشتر موارد ، می تواند به مدت 4 هفته بین شستشوی پشتی ، به طور مداوم کار کند. "اجرای فیلتر" کمتر از 4 هفته ممکن است نشان دهنده مشکلات شن و ماسه (یا اندازه اندازه) یا تمیز کردن شرایط غیرمعمول آب باشد.

 

اکثر تولید کنندگان پیشنهاد می کنند که فشار صافی 8-10 psi بیشتر از فشار تمیز ، هنگام شروع کار هنگام استفاده مجدد از آب مجدد باشد. با این حال ، اگر به نظر می رسد جریان شما فقط 5 psi بالاتر کاهش می یابد ، یا اگر فشار خیلی سریع افزایش می یابد ، ممکن است یک فیلتر استخر شن داشته باشید که کمی کم کار ، بیش از حد کار کند یا نیاز به تغییر شن و ماسه داشته باشد.

 

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، فیلترهای استخر شن در مواقعی که نیمی از کثیفی باشد نسبت به زمانی که کاملاً تمیز هستند کمی موثرتر عمل می کنند. شستشوی کمبود فیلتر صاف بیش از حد غالباً می تواند به آب ابری منجر شود. با فرض اینکه دستگاه فشار سنج شما به طور صحیح عمل می کند ، در برابر اصرار به استفاده مجدد از فیلتر شنی تا زمانی که حداقل 5 psi بالاتر از فشار تمیز نباشد ، مقاومت کنید.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، انواع فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

لوازم منبع تحت فشار

منبع تحت فشار چیست؟

 

منبع تحت فشار، منبعی برای ذخیره آب و کاهش دفعات روشن و خاموش شدن پمپ آب، که روی پمپ‌ و یا کنار آن قرار می‌گیرد و به منبع فشار و یا منبع انبساط معروف است.

 

اجزای منبع تحت فشار

 

سوپاپ هوا

مخزن آب

مخزن دیافراگمی

پایه نگهدارنده

بدنه فلزی

توربولاتور

 

اجزای تشکیل دهده منبع تحت فشار

 

منبع فشار

تیوپ

فلنج

 

نحوه عملکرد منبع تحت فشار

 

استفاده از منبع تحت فشار در پمپ‌های آپارتمانی بسیار رایج است و انتخاب منبع نیز برحسب تعداد واحدهای آپارتمانی و مقدار مصرف محاسبه می‌شود.

 

منبع تحت فشار پس از اتصال به پمپ آب با توجه به ظرفیت خود، به‌طور دائم، حجمی از آب را تحت فشار نگه می‌دارد.

به این ترتیب زمانی که یک شیر آب باز می‌شود تا زمانی که آب درون منبع تحت فشار تمام نشود، پمپ شروع به کار نخواهد کرد و آب با فشار تنظیم شده، درون تیوپ جمع می‌شود و توسط هوای پر فشاری که در منبع انبساط است و به صورت متراکم درآمده به محض باز شدن شیر، آب با فشار به درون سیستم لوله کشی هدایت می‌شود، پس اگر مخزن انبساط به درستی و با توجه به تعداد واحد‌ها و مقدار آب مصرفی انتخاب شود، پمپ دفعات کمتری روشن شده و این امر علاوه بر اینکه از آلودگی صوتی می‌کاهد و موجب پایین آمدن استهلاک پمپ می‌شود، در کاهش مصرف برق نیز مؤثر است.

 

جهت مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار ، فروش منبع تحت فشار و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

قیمت فیلتر شنی ایمکس

برند ایمکس را می توان از برترین تولیدکنندگان فیلتر شنی فایبرگلاس دانست. این برند مطرح استرالیایی قابل استفاده در سیستم های تصفیه استخرهای خانگی، خصوصی و همچنین استخرهای عمومی دانست. در فیلتر شنی تصفیه استخر ایمکس ، نسبت میزان عبور آب به سطح سیلیس و شن بالاست. این امر بدین معنیست که این فیلترهای شنی دبی بیشتری با توجه به ابعاد کوچک خود دارند.

فیلترهای شنی فایبرگلاس ایمکس نسبت به فیلترهای شنی فلزی میزان سیلیس و شن کمتری را در خود جای می دهد. با این حال به دلیل کیفیت و مرغوبیت این محصول، کیفیت فیلتراسیون آب استخر حفظ می شود.

 

به طور کلی حداکثر دمای مجاز در تمامی فیلتر شنی های ایمکس باید 50 درجه سانتیگراد باشد. سیستم فیلتر شنی استخر ایمکس به افزایش دما حساس می باشد. به همین دلیل توصیه می شود در روی خطوط گرمایش از ترموستات و شیر برقی استفاده شود. در غیر این صورت افزایش ناگهانی دما موجب آسیب زدن به سیستم فیلتر شنی و کاهش عمر آن می شود.

 

جهت مشاهده لیست قیمت نازل فیلتر شنی ، انواع فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

قیمت فیلتر شنی استخر

 

همچنین حداکثر فشار کاری در فیلتر شنی تصفیه استخر ایمکس باید 50 Psi باشد. در نتیجه باید در انتخاب نوع پمپ استخری نهایت دقت را به عمل آورید. پمپ های استخری فشار های مختلفی را اعمال می کنند. در صورت اعمال فشار بیشتر از 50 Psi آسیب جدی و جبران ناپذیری به فیلتر شنی ایمکس وارد می شود. این فیلتر ها به دلیل جنس خاصی که دارند(فایبرگلاس) قابل تعمیر نیستند و در صورت بی دقتی و آسیب رساندن به فیلترهای شنی ایمکس قابل تعمیر نیستند.

 

ایمکس Emaux یک سازنده جهانی شناخته شده است که با انتظارات مشتری که همان محصولات قیمت فیلتر شنی و خدمات برتر میباشد در جهان شناخته شده است.

 

شرکت emaux  با شعار آب برای زندگی و اوقات فراغت پا به عرصه تولید تجهیزات استخر سونا جکوزی نموده و توانسته خود را جزء شرکت های برتر این صنعت قرار دهد.در قلب تمام محصولات ما کیفیت نهفته اس، محصولات تخصصی ایمکس  در استخر ، شنا، اسپا، مراکز آبزی، پارک های آب، aquaculture، آکواریوم های عمومی، پروژه های آب درمان. مقر شرکت ایمکس در هنگ کنگ بوده و دارای دفاتر در استرالیا، اروپا و چین میباشد.

فیلتر شنی Emaux دارای فناوری پیشرفته می باشد .

 

عملکرد فیلتراسیون فیلتر Emaux که نتیجه آن آب شفاف هست دارای طراحی برتری می باشد. فیلترهای سری Max  با توجه به کارایی و قابلیت اطمینان بالای خود، با روکش پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شوند.

مخزن پلی اتیلن به علت دوام، عملکرد قابل اعتماد و کاهش هزینه های  اقتصادی، بسیار خوب می باشد.

فیلتر شنی Emaux  با استفاده از مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش،  آن را در طول تابش خورشید طولانی مدت با اطمینان میتوان استفاده نمود. مخزن تقویت شده فایبرگلاس جزوه  محبوب ترین مخزنها می باشد و استاندارد های مختلف را در این زمینه دریافت نموده است.

 

جهت مشاهده لیست قیمت نازل فیلتر شنی ، انواع فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com