بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

هیتر های برقی صنعتی و عناصر گرمایش صنعتی

عایق برقی صنعتی

علاوه بر تنظیم نسبت هوا به سوخت به منظور تحقق بیشتر صرفه جویی در انرژی ، چند کار دیگر نیز وجود دارد که می تواند برای کاهش هزینه های گرمایشی صنعتی انجام شود. به عنوان مثال ، نصب عایق روی اتصالات ، شیرها و میعانات بخار و خطوط توزیع عنصر هیتر برقی صنعتی و همچنین نصب کنترل ضربه اتوماتیک می تواند باعث کاهش تقاضای هیتر و صرفه جویی در مصرف انرژی شود.

برای بهره وری بیشتر ، برنامه های گسترده شرکت را برای کاهش نشت هیتر ، نصب واحدهای هیتر مادون قرمز (اندازه صنعتی) در انبارها و اتاق های فروشگاه راه اندازی کنید و مرتباً تله های بخار را بازرسی و نگهداری کنید.

کارگران صنعتی هیتر مادون قرمز نیاز دارند
با داشتن هیتر مادون قرمز ، تنظیمات صنعتی از قبیل انبارها ، مناطق تولید گیاهان و اتاقهای انبارداری می توانند در دمای پایدار باقی بمانند. آنها برای اولین بار توسط اشیاء گرمایشی - کف ، مردم ، تجهیزات و ماشین آلات - کار می کنند و سپس از گرما برای گرم کردن هوای محیط استفاده می کنند. گرمای ایجاد شده توسط این واحدها از کف به بالا تابش می کند و به طور مساوی تر و مقرون به صرفه تر در یک منطقه مورد نظر توزیع می شود. یک ترموستات صنعتی مجهز به سنسور دمای هوا برای نظارت و تنظیم دمای تعیین شده برای راحتی و کنترل نهایی استفاده می شود.

با ترموستات صنعتی تنظیم کنید
هیچ هیتر برقی صنعتی ، هر چقدر هم که ساخته و نصب شود ، نمی تواند با حداکثر کارآیی در یک صنعت بزرگ و بدون کنترل کار کند. به همین دلیل هیتر های WATTCO use از اجزای بسیار پیشرفته مانند ترموستات مکانیکی صنعتی استفاده می کنند. WATTCO ™ بهترین در خرید یک مرحله ای برای تمام گرمایش است

جهت مشاوره و خرید هیتر مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.