بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

دیگ آبگرم در تجهیزات موتورخانه

دیگ آبگرم و گاز سوز CLHS دیگ بخار لوله ای از نوع عمودی با ساختار مصرف محفظه است. دیگ آبگرم از طبل ، کوره ، صفحه لوله بالا و پایین و لوله مارپیچ تشکیل شده است. حالت احتراق اسپری جانبی را اتخاذ می کند. با حالت احتراق که شعله مستقیماً به دیواره کوره پاشیده می شود ، طول شعله کوتاه نیست زیرا کوره با قطر بزرگ بزرگ ، علاوه بر این ، دیگ بخار عمر طولانی دارد.

 

 

کاربرد دیگ آبگرم در تجهیزات موتورخانه

 

 

به طور کلی ، این دیگ بخار آب گرم برای ارائه آب گرم در هتل ، حمام ، مدرسه ، لباسشویی ، مزرعه ، بیمارستان و غیره استفاده می شود. بعضی اوقات می توان از آن برای صنایع نیز استفاده کرد.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت تجهیزات موتورخانه ، دیگ آبگرم و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

 

مزایای فنی دیگ آبگرم در تجهیزات موتورخانه

 

 

1. راندمان بالا

 

1) کوره در اندازه بزرگ ، منطقه احتراق بزرگ ، راندمان احتراق بالا را تصویب می کند.

 

2) از لوله های مارپیچ مارپیچ در کوره ، تقویت اختلال در گاز دودکش ها ، افزایش سریع دما ، راندمان انتقال حرارت بالا استفاده کنید.

 

3) از پوسته دیگ بخار استفاده می کند از تخته سیلیکات آلومینیوم برای حفظ حرارت ، از دست دادن گرمای کم.قیمت دیگ آبگرم

 

 

 

2. کنترل خودکار و عملکرد ایمن

 

1) مجهز به PLC کامل کابینت کنترل هوشمند خودکار ، مناسب برای کنترل ، عملکرد پایدار.

 

2) برنامه حفاظت از انسداد قفل را تصویب می کند ، دارای عملکرد محافظت از کمبود آب ، فشار بیش از حد ، دمای بیش از حد ، نشت گاز ، شعله ور شدن ، نشت الکتریکی و عدم وجود عبارت یا عدم بارگذاری بیش از حد موتور و غیره است.

 

3) از آنجا که دیگ آبگرم تحت فشار عادی کار می کند ، امکان انفجار وجود ندارد.

 

 

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت تجهیزات موتورخانه ، دیگ آبگرم و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


3. سوز عالی

 

1) مجهز به مشعل اتوماتیک بین المللی ، احتراق کافی ، انتشار NOx کم ، نیاز به حفاظت از محیط زیست را برآورده می کند ، آرام و پایدار عمل می کند.

 

2) مشعل وظیفه پاکسازی کوره ، احتراق خودکار ، تشخیص ، محافظت از فشار زیاد گاز و محافظت از فشار کم را برای اطمینان از عملکرد ایمن دارد.

 

3) مشعل دارای دو مرحله آتش سوزی است که می تواند به طور خودکار تغییر کند ، برای کارکرد مناسب.

 

 

 

4. ساختار جمع و جور و صرفه جویی در فضا

 

دیگ بخار از نوع عمودی ، ساختار جمع و جور ، اشغال کوچک ، آسان برای نصب و جابجایی است.

 

 

پارامتر

 

 

 

قدرت دارای امتیاز

(MW)

 

تأمین دمای آب

 

 (℃)

 

دمای آب را برگردانید

 

 (℃)

 

بهره وری

(%)

مصرف سوخت

 

(Nm3 در ساعت)

 

ابعاد کلی

 

طول × عرض × ارتفاع (میلی متر)

 

وزن

 

(کیلوگرم در ساعت)

 

CLHS0.06-85 / 65-Y (Q) 0.06 85 65 89/630 30 630 × 1150 200

CLHS0.12-85 / 65-Y (Q) 0.12 85 65 89 19.3Nm3 / h 750 750 × 1380 380

CLHS0.35-85 / 65-Y (Q) 0.35 85 65 89 37.7Nm3 / h 1110 × 1040 × 1850 720

CLHS0.5- 85/65-Y (Q) 0.5 85 65 89 51.4Nm3 / h 1310 × 1140 × 1960 775.1

CLHS0.6- 85/65-Y (Q) 0.6 85 65 89 64.3Nm3 / h 1310 × 1240 × 2100 1200

CLHS0.7- 85/65-Y (Q) 0.7 85 65 89 75.5Nm3 / h 1450 80 1380 × 2250 1900

توجه: پارامتر فقط برای مرجع است ، ما می توانیم دیگهای بخار را بر اساس نیاز مشتری طراحی کنیم.

 

روند معامله

خدمات پیش فروش

1) خط تلفن خدمات 24 ساعته مشتری ، ما اطلاعات فنی حرفه ای ، پیشنهادات و راهنمای خرید را به شما ارائه می دهیم.

 

2) به بازدید از کارخانه ما خوش آمدید ، می توانیم خدمات انتخاب و انتخاب رایگان فرودگاه را به شما پیشنهاد کنیم و به شما در رزرو هتل ، بلیط یا مسیر برنامه ریزی و غیره کمک کنیم.

 

خدمات فروش

تیم مهندسی حرفه ای ما دیگ آبگرم را بر اساس نیاز شما سفارشی می کند. همچنین ، ما می توانیم به ترتیب دیگ بخار و ارائه برنامه بهره‌برداری مناسب از انرژی ، به حداکثر سود مصرف کنندگان دیگ کمک کنیم. بویلر سیتونگ با آژانس حمل و نقل با تجربه همکاری می کند ، تا اطمینان حاصل کند که محصولات از دست نخورده به مقصد می رسند. ما تیم نصب در خارج از کشور را برای نصب درب ، درب ، اشکال زدایی و نگهداری دوره ای داریم.

 

روند

استعلام مشتری - خدمات مشاوره ای حرفه ای ، سفارشی سازی دیگ بر اساس نیاز - سفارش محل و واریز وجه - ساخت دیگ - تراز پرداخت - تحویل - نصب ، اشکال زدایی و نگهداری دوره ای

 

جهت مشاهده لیست قیمت تجهیزات موتورخانه ، دیگ آبگرم و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

خدمات پس از فروش

1) ارائه خدمات مادام العمر درب بعد از فروش و بازدید سه ماهه. ما تیم مهندسی حرفه ای خارج از کشور و آژانس های خارج از کشور داریم تا مشکلات کاربران را در حین کار دیگ بخار برطرف کنیم

 

2) مدت زمان 24 ماه ضمانت ، اگر بدنه دیگ آبگرم یا لوازم جانبی تحت عملکرد مناسب آسیب ببینند ، دیگ بخار سیتونگ لوازم جانبی آسیب دیده را بطور رایگان تعمیر و یا جایگزین می کند (به جز قطعات یدکی).

 

3) خدمات 24 ساعته خط تلفن ، ارائه راه حل های مناسب برای حل مشکلات رخ داده در طول عملیات.

 


جهت مشاهده لیست قیمت تجهیزات موتورخانه ، دیگ آبگرم و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

نحوه انتخاب بهترین پمپ استخر

این را تصور کنید:

شما با صدای بلند از حیاط پشتی خود بیدار می شوید. این صدایی سوراخ کننده است که به گوش های شما صدمه می زند ، مانند میخ های روی تخته گچ در ده برابر.

شما در خارج از خانه فرار می کنید و متوجه می شوید سر و صدای استخر از پمپ استخر شما می آید و هنگام خاموش کردن پمپ متوقف می شود. اما این تسکین فقط موقتی است زیرا اکنون می دانید که قصد خرید پمپ جدید در صبح را دارید.

 

این که آیا این آشناست ، یا پمپ شما به طور ناگهانی درگذشت ، یا برای استخر جدید به پمپ جدید احتیاج دارید ،

می خواهید بهترین مورد را برای استخر و بودجه خود انتخاب کنید. و به یاد داشته باشید ، شما در حال سرمایه گذاری طولانی مدت در سلامت استخر خود هستید. نکته مهم این است که بدانید استخر شما به چه چیزهایی نیاز دارد و چه ویژگی هایی را باید جستجو کند. و در حالی که به آن مشغول هستید ، فراموش نکنید که برای برخی از مشکلات عیب یابی ناخواسته که برداشت می شوند ، مقداری عیب یابی پمپ استخر را مسواک بزنید.

 

پمپ استخر چیست؟


پمپ استخر قلب سیستم لوله کشی استخر شما است. بدون آن ، شما هیچ گردش استخر نخواهید داشت و آب از طریق سیستم تصفیه آب شما به درستی تمیز نمی شود. و این یعنی یک استخر کثیف و زننده پر از آب راکد. اساساً یک حوضچه سیمانی است ، اما واقعاً نمی خواهید داخل آن شنا کنید.

 

جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت پمپ استخر مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

 

 

آناتومی پمپ استخر


قبل از شروع به جستجوی پمپ جدید ، می توانید درک کنید که چگونه کار می کند مفید است. یک پمپ استخر از سه مؤلفه اصلی تشکیل شده است: محفظه ، پروانه و موتور.

 

مسکن شامل یک سطل و سبد با درب روشن در بالای آن است. آب استخر درون این سطل ، از طریق سبد ، و تا فیلتر مکیده می شود.

 

پروانه یک تیغه وارونه با چرخش سریع است که آب را درون آن می کشد و آن را به سمت فیلتر منتقل می کند.

 

موتور به پشت محفظه پمپ متصل شده است و تنها هدف آن چرخش پروانه است. گاهی اوقات آن را به عنوان پمپ و موتور یا فقط پمپ خواهید شنید.قیمت پمپ استخر

 

انواع پمپ استخر


از زمان اختراع اولین بار ، پمپ های استخر راه طولانی را طی کرده اند و فقط از یک تا سه نوع در بازار تکامل یافته اند.

 

پمپ های استخر تک سرعته


اصل این سه ، تک سرعت به این واقعیت اشاره دارد که موتور با توجه به اسب بخار موتور ، پروانه را تنها با یک سرعت می چرخاند.خرید پمپ استخر

 

جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت پمپ استخر مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

 

اگر در حال جایگزینی پمپ استخر تک سرعت هستید ، توصیه می کنیم حداقل با دو سرعت یا بالاتر ارتقا دهید. آنها کارآمد تر هستند ، و آب استخر را با سرعت بیشتری تغییر می دهند.

 

اما چیز دیگری وجود دارد که باید از آن آگاه باشید. برخی ایالت ها مانند آریزونا و کالیفرنیا نصب پمپ های استخر تک سرعته جدید را ممنوع اعلام می کنند.

 

قبل از خرید پمپ استخر جدید ، با وضعیت خود تماس بگیرید.

 

پمپ های استخر دو سرعته


همانطور که از نام آن پیداست ، این پمپ ها دارای دو سرعت کم و زیاد هستند. سرعت بالا برابر با پمپ تک سرعت است. سرعت پایین تر از انرژی کمتری استفاده می کند اما ممکن است در گردش مالی آب به همان اندازه کارآمد نباشد. این به حجم استخر شما بستگی دارد.

 

پمپ های استخر متغیر


بله ، این پمپ ها گران تر از پمپ های یک یا دو سرعته هستند ، و به درستی چنین است. این جایی است که آن سرمایه گذاری بلند مدت در استخر شما وارد می شود.

 

به جای موتور القایی مانند انواع دیگر ، یک پمپ استخر با سرعت متغیر از یک موتور آهنربای دائمی استفاده می کند ، نوعی که در اتومبیل های برقی مورد استفاده قرار می گیرد. یک موتور آهنربا اصطکاک کمتری نسبت به موتور القایی ایجاد می کند. اصطکاک موتور کمتر برابر با بازده بالاتر است.

 

جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت پمپ استخر مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

 

پمپ های با سرعت متغیر همچنین انرژی کمتری مصرف می کنند و آب را با سرعت بیشتری چرخانده اند. آنها همچنین نسبت به پمپ های تک و دو سرعته با چرخش کمتر در دقیقه (RPM) کار می کنند ، بنابراین ساکت تر هستند. حتی ممکن است هنگام خرید یکی از تخفیفات کالا را دریافت کنید.

 

ویژگی های پمپ استخر برای خرید


ممکن است بدانید کدام نوع را می خواهید ، اما قبل از تصمیم نهایی ، حتماً یک پمپ استخر با ویژگی های مناسب برای راه اندازی خود انتخاب می کنید.

 

درون زمینی یا بالای زمین

می توانید پمپ هایی را برای استخرهای زیر زمین و زیر زمین پیدا کنید. در حالی که آنها معمولاً قابل تعویض هستند ، بهتر است یک پمپ استخر تهیه شده برای نوع استخر شما تهیه کنید.

 

اسب بخار

پمپ استخر شما هرچه قدر قدرت بیشتری داشته باشد - به معنای قدرت بیشتر اسب بخار است - سریع تر آب را تغییر می دهد ، بنابراین می توانید آن را کمتر و در مدت زمان کوتاه تری اجرا کنید.

 

اما این به اندازه فیلتر شما و لوله های سیستم تصفیه نیز بستگی دارد. پمپ با قدرت زیاد اسب بخار می تواند یک فیلتر کوچک را تحت الشعاع قرار دهد. اما اگر سیستم شما از لوله های سه اینچی استفاده می کند ، می توانید یک پمپ سه اسب بخار نصب کنید که با سرعت بیشتری کار می کند.

 

اما اگر یک استخر کوچک داشته باشید ، فقط سه اسب بخار می تواند بیش از حد باشد ، که این باعث صرفه جویی در انرژی و هزینه بیشتری خواهد شد. حتماً پمپی را انتخاب کنید که سیستم تصفیه را تحت الشعاع قرار ندهد ، اما همچنان اسب بخار کافی دارد تا بتواند حجم استخر شما را با سرعت کافی روشن کند.انواع پمپ استخر

 

ولتاژ موتور پمپ استخر

 

 

 

پمپ استخر شما می تواند به سیستم الکتریکی شما سیم پیچ باشد یا ممکن است به یک پریز برق وصل شود. قبل از خرید پمپ خود بدانید که وارد چه چیزی می شوید.

 

همچنین باید تعیین کنید که پمپ 110 ولت است یا 220 ولت. بیشتر استخرهای زمینی به پمپ 110 ولت نیاز دارند. اما اگر استخر زیرزمینی داشته باشید باید تعیین کنید که با چه ولتاژ کار می کنید.

 

نحوه انتخاب پمپ استخر با اندازه مناسب


برای تمیز و شفاف ماندن ، باید حداقل آب یکبار در استخر شما حداقل یک بار در روز فیلتر شود. به این نرخ گردش مالی گفته می شود. پمپ شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا حداقل یکبار در روز حجم کامل استخر شما را روشن کند.

 

برای محاسبه نرخ گردش مالی پمپ خود ، ابتدا باید حجم استخر خود را محاسبه کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، از ماشین حساب استخر ما برای پی بردن به آن استفاده کنید

 

جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت پمپ استخر مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

نحوه نصب منبع انبساط حرارتی

راهنمای گام به گام نحوه نصب منبع انبساط حرارتی در سیستم گرمایش آب خانگی. چگونه کار می کند و چرا نصب آن مهم است؟

 

منبع انبساط چیست و چگونه کار می کند

 

منبع انبساط حرارتی وسیله ای است که در آب قابل شرب و گرمایش فضای هیدرونیک مورد استفاده قرار می گیرد تا سیستم از فشار بیش از حد آب محافظت کند.

 

منبع انبساط یا کشتی به منظور دریافت افزایش حجم آب گرم شده ، کاهش فشار و محافظت از سیستم در برابر خرابی طراحی شده است. دستگاه حاوی غشای هوا (دیافراگم) است که معمولاً از لاستیک ساخته شده است که از یک طرف با هوا تحت فشار قرار می گیرد در حالی که از طرف دیگر آب لوله کشی خانگی است.

 

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com 

 

با افزایش دمای آب و فشار ، مثانه هوا فضای اتاق را برای گسترش آب از بخاری آب گسترش می دهد. از آنجا که دمای آب و فشار شروع به کاهش می کند ، دیافراگم به موقعیت طراحی خود برمی گردد و آب خنک شده را به بخاری باز می گرداند.

 

رگ انبساط در سیستم های حلقه بسته که در آن پیشگیرنده های جریان و شیرهای چک نصب شده است ، استفاده می شود و از آنجا که آب منبسط شده جایی برای رفتن ندارد ، مخزن انبساط در آنجا قرار دارد تا مقدار بیشتری آب مصرف کند.قیمت منبع انبساط

 

 

 

توجه: هنگامی که آب از دمای 50 درجه فارنهایت 120 گرم می شود ، حجم آب تقریبا 2٪ افزایش می یابد.

 

مخزن انبساط باید در اندازه مناسب باشد در حالی که ظرفیت نصب شده بستگی به اندازه بخاری آب دارد.

 

چرا نصب منبع انبساطی ضروری است


یکی از متداول ترین مشکلات در هنگام نصب منبع انبساط و ایجاد فشار ، ایجاد آب ، از بین بردن دما و شیر فشار (شیر TPR) است. با توجه به فشار بیشتر ، انبساط می تواند بر عملکرد طبیعی شیر تأثیر بگذارد ، انرژی را هدر دهد ، عمر واحد را کوتاه کند و به یک خطر احتمالی ایمنی تبدیل شود.

 

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com 

از آنجایی که آب غیر قابل فشرده سازی محسوب می شود ، به دلیل فشار بسیار زیاد آب ، مشکل بسیار بزرگتری رخ می دهد و این موارد شامل آب گرمکن آب ، پارگی مخزن ، دریچه هوا دررفته یا اتصالات گاز و آب ، نشت و موارد دیگر است.

 

یک لوله کش محلی پیدا کنید و به نقل از رایگان دریافت کنید

 

نحوه نصب منبع انبساط حرارتی - دستورالعمل


فشار آب در خانه خود را بررسی کنید. باید نزدیک به 50 PSI باشد. اگر بالاتر از 80 PSI باشد ، شیر کاهش فشار را نصب کنید.

فشار هوا را درون منبع انبساط گرمایی بررسی کنید. فشار باید برابر با حداکثر فشار آب در خانه شما باشد. در صورت لزوم از پمپ دستی استفاده کنید تا فشار هوا افزایش یابد.

 

 

توصیه می شود منبع انبساط حرارتی را در خط آب سرد ، به صورت افقی و نزدیک به بخاری آب نصب کنید.

از اتصالات نخی T ، نوار تفلون و آچار لوله برای ایجاد اتصال ضد آب استفاده کنید.

با باز کردن شیر آب گرم ، هوای به دام افتاده را بردارید.

 

چگونه بررسی کنیم که منبع انبساط کار می کند یا خیر


فرض خواهیم کرد که منبع انبساط با استفاده از دیافراگم ، آب و هوا را از هم جدا می کند. در قسمت سرد خط آبرسانی نصب شده است.

 

روی قسمت بالایی و پایین مخزن ضربه بزنید. وقتی به قسمت بالایی ضربه می زنید ، باید به صورت توخالی به نظر برسد. اگر صدای ریز شنیده می شوید ، اتاقک بالایی پر از آب می شود که نشان می دهد دیافراگم آسیب دیده است.

 

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com 

 

همچنین می توانید با لمس کردن قسمت بالای و پایین دستگاه ، دمای سطح مخزن خارجی را بررسی کنید. باید روی شیر آب سرد ، جایی که هوا قرار دارد سرد باشد و در قسمت پایین ، جایی که آب گرم مخزن در آن ذخیره می شود ، گرم باشد.

 

برای بررسی فشار داخل منبع انبساط از مانومتر استفاده کنید. قرائت باید مطابق مشخصات سازنده باشد.

 

اگر فشار داخل مخزن بخاری آب زیاد باشد و مخزن انبساط به درستی کار نکند ، شیر TPR چکه می شود.

 

اندازه نکات و ماشین حساب

آیا می دانید که می توانید از یک ماشین حساب آنلاین برای محاسبه اندازه مخزن انبساط استفاده کنید؟

 

وب سایت westank.com دارای یک؛ شما باید اطلاعاتی از قبیل:

 

حجم آبگرمکن (ظرفیت)

درجه حرارت پایین آب ورودی

درجه حرارت بالا یا حداکثر دمای آب خروجی

فشار اولیه آب ورودی

فشار نهایی یا حداکثر مورد نظر

بیشتر مخازن انبساط برای مصارف خانگی ظرفیت بین 2 تا 5 گالن دارند. اگر از اندازه مطمئن نیستید ، بهتر است مخزن انبساط بزرگ را نصب کنید. اگر یک مخزن انبساط کوچکتر از آنچه لازم است نصب کنید ، فشار بیش از حد باعث تخلیه دریچه تسکین می شود.

 

نتیجه

نصب مخزن انبساطی یک پروژه خانه DIY است که توسط هر دستکار برای مدت زمانی کوتاه قابل انجام است. قیمت آنها گران نیست - هزینه آنها بین 20 تا 100 دلار است. همچنین برای نصب به مقداری لوله و اتصالات مسی برای لحیم کاری و لوله و اتصالات گالوانیزه احتیاج دارید. مهم نیست که خانه ای که شما در آن زندگی می کنید با سیستم آبرسانی بسته یا باز باشد ، آن را نصب کنید ، زیرا دستگاه نه تنها از انبساط حرارتی و فشار زیاد بلکه از آسیب های دائمی سیستم بخاری و سیستم گرمایشی سیستم را محافظت می کند.

 

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com 

منبع انبساط برای دیگ های بخار

منبع انبساط در کلیه سیستم های دیگ بخار گرمکن حلقه بسته مورد نیاز است. با گرم شدن دیگ بخار آب سیستم ، آب از نظر حجم گسترش می یابد. آب را نمی توان متراکم کرد اما هوا می تواند ، بنابراین یک منبع انبساط از هوا (یا یک گاز بی اثر مانند نیتروژن) استفاده می کند که مانند یک بالش یا فنر در برابر این نیرو عمل می کند. بسیار ضروری است که فشار در سیستم به تنظیم سوپاپ اطمینان دیگ بخار نزدیک نشود یا ممکن است سوپاپ اطمینان باز شود. این عملکرد اصلی منبع انبساط است.

 

انواع مخازن انبساط

 

مخازن انبساط دو نوع اصلی وجود دارد:

فشرده سازی و مثانه / دیافراگم.

منبع فشرده سازی (که منبع فولادی ساده نیزنامیده میشود) همیشه به صورت افقی در جایی بالاتر از دیگ بخار نصب می شود - هرچه موقعیت مکانی بالاتر باشد ، منبع کوچکتر است.

مخازن مثانه / دیافراگم دارای پایه حلقه ای هستند که روی زمین می نشیند ، بنابراین بسیار راحت تر در محل قرار می گیرند. یک منبع فشرده سازی هیچ قسمت داخلی ندارد و معمولاً یک لیوان سنج در طرف آن وجود دارد تا مقدار هوا در منبع را نشان دهد.

مخازن مثانه / دیافراگم دارای مثانه لاستیکی بوتلی داخلی است که به اتصال آب سیستم متصل است. این مثانه توسط هوای موجود در منبع محصور می شود که با فشار فشاری برابر با بالاترین فشار آب استاتیک در سیستم به اضافه 5 PSI از پیش فشار داده شده است.قیمت منبع انبساط

 

 

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com 

 

 مخازن فشرده سازی و مخازن مثانه مخازن کاملی برای پذیرش هستند و مخازن دیافراگم مخازن پذیرش جزئی هستند که فقط در مورد اندازه گیری مخازن برای سیستم مهم است. مخازن مثانه در صورت پارگی و مخازن دیافراگم مثانه قابل تعویض دارند. مخازن مثانه / دیافراگم دارای محدودیت دما 240 F است. برای سیستم هایی که بیش از این دما کار می کنند ، می توان از منبع فشرده سازی با فشار و درجه حرارت مناسب استفاده کرد و یا در برخی موارد می توان از ترمینال لوله کشی پا استفاده کرد تا گرما و نگه داری آن حفظ شود. مخازن مثانه / دیافراگم زیر 240 F.

 

به طور کلی ، سیستم های گرمایشی در یک یا دو ساختمان ممکن است از منبع فشرده سازی هزینه کمتری استفاده کنند. هنگامی که اتاق های دیگ بخار در قسمت ساختمانهای بلندتر قرار دارند ، مخازن مثانه انتخاب بهتری خواهد بود زیرا به دلیل توانایی پیش از شارژ آنها می توانند تا 75٪ کوچکتر از مخازن فشرده سازی باشند. همچنین ، منبع فشرده سازی هر چه بزرگتر باشد ، وزن بیشتری خواهد داشت (منبع به علاوه 8.3 پوند. در هر گالن آب در داخل) و هزینه مهندسی و آویختن آن هزینه بیشتری دارد.خرید منبع انبساط

 

 

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com 

 

چگونه میتوان فهمید منبع انبساط به درستی کار می کند یا نه؟


 پاسخ: فشار سنج دیگ بخارهنگام گرم شدن سیستم را مشاهده نمایید. اگر فشار به میزان قابل توجهی افزایش یابد منبع فشرده‌سازی پاره‌شدهو منبع دیافراگم یا دریچه دیافراگم بسته میشود.به اندازه کافی دیافراگمیک منبع بسط ایزوله شده از سیستم بسته می‌شود.

 

محل نصب منبع انبساط


منبع انبساط باید همیشه در قسمت مکش پمپ سیستم به سیستم وصل شود ، هرگز در قسمت تخلیه پمپ قرار نگیرد. به این حالت نقطه تغییر فشار در سیستم نیز گفته می شود. مخازن نوع فشرده سازی نقطه اتصال به سیستم باید بالاتر از جداکننده هوا (در صورت تأمین) یا از بین بردن هوا بر روی دیگ بخار در صورتی که جداکننده تأمین نشده باشد ، قرار گیرد. جداکننده های هوا باید در لوله کشی بین پریز برق دیگ بخار و سمت مکش پمپ نصب شوند.

 

آیا قبل از اینکه مخازن مثانه / دیافراگم با هوا پر شود ، باید این سیستم پر شده و تحت فشار قرار گیرد؟

خیر ، این مخازن باید قبل از پر شدن سیستم و فشار آن از طریق هوا از قبل شارژ شوند. بیشتر مخازن مثانه / دیافراگم با فشار هوای 12 PSI از قبل شارژ می شوند. پیمانکار باید فشار هوا در منبع را بررسی کرده و فشار هوا (در صورت لزوم) را به بیش از حداکثر فشار استاتیک در سیستم به 5 PSI اضافه کند. با تقسیم ارتفاع کلی سیستم در 2.3 فوت ، فشار استاتیک را می توان یافت. 5 PSI را به فشار استاتیک اضافه کنید و این همان فشاری است که منبع باید از قبل شارژ شود. برای شماره های بعدی این شماره را روی منبع بنویسید. فروش منبع انبساط هنگام انجام آزمایش نیمه سال فشار هوا در منبع ، منبع را از سیستم خاموش کنید ، تخلیه کنید تا فشار آب در منبع صفر شود ، سپس فشار هوای منبع را با شیر محکم کننده بررسی کنید و در صورت لزوم هوا را اضافه کنید.

 

اندازه گیری مخازن انبساط


 اطلاعات زیر مورد نیاز است:

الف) کل گالن سیستم (دیگ + لوله کشی + کویل های گرمایشی).

(ب) دمای آب را پر کنید (برای اکثر برنامه ها از 40-50 درجه فارنهایت استفاده کنید).

(ج) حداکثر دمای کارکرد آب گرم

(د) تنظیم شیرآلات دیگ بخار (اکثر دیگهای بخار آب جدید Rite دارای 125 تنظیم دریچه امداد PSI).

(ه) فشار استاتیک در محل منبع انبساط پس از پر شدن سیستم با آب سرد (برای هر 2.31 فوت لوله کشی سیستم در بالای منبع انبساط از 1 PSI استفاده کنید). سپس این اعداد در برنامه اندازه گیری ما وارد می شوند تا منبع مدل مورد نیاز کار را تعیین کنید.

 

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com 


هوا در سیستم :

هوا می تواند هنگام آتش سوزی باعث ایجاد صداهای مانند کوبیدن یا ضربه زدن داخل دیگ بخار شود. اگرچه این امر بیشتر از مضر بودن هوا است ، هوای ورودی نیز به عنوان عایق عمل می کند و باعث کاهش راندمان دیگ بخار می شود. بنابراین از بین بردن هوا از سیستم مهم است. در مخازن انبساط فشرده سازی ، هوا در تماس مستقیم با آب است. در مخازن مثانه / دیافراگم هوا در تماس مستقیم با آب قرار نمی گیرد. چرا این مهم است؟ زیرا با خنک شدن سیستم حجم آب کم می شود. علاوه بر این اگر آب در تماس مستقیم با هوا باشد ، با خنک شدن هوا ، هوای بیشتری جذب می کند. در سیستم های دارای مخازن فشرده سازی ، این هوا می تواند دوباره به لوله اصلی برگردد و راه برگشت را از طریق دیگ بخوبی کار کند تا اینکه به جدا کننده هوا برسد و در آنجا جدا شود و لوله کشی را دوباره به منبع انبساط که در آن تعلق دارد ، دنبال کند. دریچه های هوای اتوماتیک را روی سیستم هایی با مخازن فشرده سازی قرار ندهید زیرا حذف این هوا در نهایت باعث کاهش حجم هوا در منبع می شود تا زمانی که به اندازه کافی مؤثر نباشد و دچار آبگرفتگی شود. مهر و موم های شیشه ای سنج و بسته های دریچه ای بر روی مخازن فشرده سازی نیز ممکن است یک مسیر فرار آهسته برای هوا باشد و درنهایت باعث از بین رفتن منبع کوسن هوای خود می شود. اتصال سیستم به منبع فشرده سازی همیشه باید با یک اتصالات B&G Airtrol باشد که مانند یک تله برای کمک به نگه داشتن هوا در منبع عمل می کند. اگر سیستم همیشه داغ بماند ، انقباض و بازگشت هوا به سیستم اتفاق نمی افتد. سیستم هایی که از مخازن فشرده سازی استفاده می کنند به سیستم های کنترل هوا گفته می شوند.

 

سیستم هایی که از مخازن فشارمثانه / دیافراگم استفاده می کنند ، سیستم های دفع هوایی یا حذف هوا نامیده می شوند. این سیستم برای خلاص شدن از هوا در سیستم از جداکننده هوا و هواکش دستی یا اتوماتیک استفاده می کند.

 

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com 

 

نحوه انتخاب بهترین فیلتر استخر

فیلترهای استخر به همان اندازه که کلیه های بدن شما دارند برای استخر شما نیز مهم هستند. ما می دانیم که به نظر می رسد نوع ناخالص است ، اما درست است. اگرچه کلر و سایر ضد عفونی کننده ها برای از بین بردن باکتری ها و سایر آلاینده ها کار می کنند ، اما فیلتر همان چیزی است که آنها را از آب خارج می کند. بدون آن ، آب استخر شما ابری می شود و با آوارها پر می شود. دقیقا سرگرم کننده برای شنا نیست.

 

بنابراین چگونه بهترین را انتخاب می کنید؟ این نیست که کدام یک ارزان ترین است ، اما مطمئناً هزینه یک عامل است. شما می خواهید فیلتری داشته باشید که آلودگی ها را به دام بیندازد ، تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد قیمت فیلتر استخر و بیش از چند فصل دوام بیاورد. برای اینکه بهترین انتخاب را برای استخر خود انجام دهید ، ابتدا دسته گزینه های خود را بگیرید.

 

انواع فیلتر استخر


اولین قدم برای انتخاب بهترین فیلتر ، آگاهی از گزینه های شما است. شما باید سه نوع فیلتر را انتخاب کنید: ماسه ، کارتریج و زمین مادون و یا D.E. قیمت ، فرکانس جایگزینی و نرخ فیلتراسیون بر حسب نوع متفاوت است. و اگر نمی خواهید چگونه یک فیلتر استخر تمیز کنید ، این به نوع انتخابی شما نیز بستگی دارد.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

اما قبل از اینکه بتوانید انواع فیلتر استخر ، چگونگی عملکرد آنها و چقدر کار برای حفظ آنها را با دقت مقایسه کنید ، باید در مورد میکرون ها بدانید.

 

هک میکرون چیست؟


فیلترهای استخر اندازه آلاینده هایی که قادر به از بین بردن آنها در میکرون هستند را اندازه می گیرند. برای میکرومتر ، که یک میلیونم متر است ، کوتاه است.

 

این که آیا آنها توسط کلر کشته شده اند یا نه ، باکتری ها و سایر آلاینده ها تنها می توانند فیلتر شوند ، اگر رسانه فیلتر - ماده ای که در واقع فیلتر را انجام می دهد - به اندازه کافی خوب باشد تا آن ذرات ریز و جوان را جمع کند.

 

فیلترهای شنی


اگر بودجه دارید و می خواهید حداقل زمان را صرف نگهداری کنید ، یک فیلتر شنی بهترین انتخاب برای شما است. همچنین برای استخرهای بزرگ بهینه است زیرا به راحتی مانند سایر فیلترها مسدود نخواهد شد.

 

پمپ استخر شما آب کفگیر را آب می کند ، سپس آن را از طریق یک مخزن بزرگ تصفیه شده پر از شن و ماسه فشار می دهد. رسانه استاندارد مورد استفاده در داخل مخزن ماسه سیلیسی شماره 20 است. این ذره هایی را که اندازه گیری 20 میکرون و بزرگتر است ، می گیرد.

 

هر دانه شن ، به دلیل نداشتن یک کلمه بهتر ، بی پروا است. اگر می توانید آن را در زیر میکروسکوپ نگاه کنید ، می بینید که حاشیه های کمی خشن در اطراف آن وجود دارد ، به این ترتیب آلودگی ها و آوارهایی را که از داخل فیلتر عبور می کنند ، می گیرد.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

با گذشت هفته ها و سال ها ، و بیشتر آب از طریق فیلتر عبور می کند ، آن لبه های خشن به آرامی با فرسایش فرسوده می شوند و در نهایت به سطحی صاف تبدیل می شوند که قادر به گرفتن چیزی نیستند.

 

در همین زمان ، ذرات به دام افتاده در ماسه ها در طول عمر فیلتر ایجاد می شوند. این در واقع می تواند به دام ذرات کوچکتر کمک کند ، حتی با شروع صاف کردن ماسه ها. اما درنهایت ، از جریان مناسب آب از طریق فیلتر جلوگیری می کند و باعث کاهش راندمان فیلتر می شود.

 

یک فشار سنج در کنار فیلتر استخر به شما هشدار می دهد تا فشار داخلی را افزایش دهید - علامتی که زمان آن است که دوباره ف شستشو دهید. این روش تمیز کردن آسان فیلتر ، جریان آب را معکوس می کند و تمامی زباله ها را به هدر می دهد.

 

از آنجا که سیلیس ذرات 20 میکرون یا بیشتر از آن را جذب می کند ، شما واقعاً باید در بالای شیمی آب استخر خود بمانید. اگر ضد عفونی کننده کافی در استخر شما وجود نداشته باشد تا آن باکتری های کوچک ، 2 میکرون را از بین ببرد ، فیلتر ماسه ای نیز نمی خواهد آنها را بگیرد و آنها در کنار شما در استخر شما شناور می شوند.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

گزینه های شن و ماسه در فیلتر استخر


اگرچه # 20 سیلیس رسانه استاندارد در فیلترهای شن است ، اما می توانید با افزودن D.E راندمان تصفیه را کمی افزایش دهید. پودر بعد از شستشو یا تعویض ماسه.

 

همچنین می توانید سیلیس را به طور کامل با یکی از دو گزینه جایگزین کنید.

 

فیلتر شن و ماسه استخر


ZeoSand: این ماده از ماده معدنی به نام زئولیت ساخته شده است. شما فقط به نصف به اندازه (وزن در پوند) به اندازه ماسه فیلتر استاندارد استخر احتیاج دارید. این شکل کریستالی است به طور طبیعی آلودگی های کوچکتر از سیلیس را به دام می اندازد. این وضوح آب را بهبود می بخشد و نیاز به شستشوی کمتری دارد. ZeoSand حدود پنج سال دوام می آورد ، بنابراین طول عمر آن شبیه به سیلیس است.

 

شیشه فیلتر: این شیشه ریز خرد شده ، قابل بازیافت است. نگران قطع شدن نباشید - این لمس صاف است. این بار الکتریکی منفی دارد که ذرات قیمت فیلتر استخر دارای بار مثبت مانند آهن و منگنز را به خود جذب می کند. می توانید حدود 20٪ از شیشه فیلتر نسبت به سیلیس استفاده کنید ، در حالی که بقایای فیلتر به اندازه 5 میکرون را فیلتر می کنید. همچنین تا سه برابر طولانی تر از ماسه استخر است.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com