بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

چه موقع باید فیلتر شنی را شستشو داد؟

فیلتر شنی استخر از شن و ماسه استفاده می کند تا ذرات موجود در آب استخر را در جریان خود در ماسه ها به دام اندازد. شن و ماسه موجود در فیلتر استخر معمولاً # 20 درجه ماسه است که به طور خاص اندازه و شکل گرفته تا ذرات موجود در محدوده 20 تا 100 میکرون باشد. هرچه فیلتر شنی ذرات بیشتری را جمع می کند ، کارایی کمتری پیدا می کند و بیشتر و بیشتر خاک در ماسه جمع می شود. وقت آن است که هنگامی که فشار سنج روی فیلتر 8 تا 10 پوند بالاتر از آنچه که شن و ماسه تازه و تمیز بود ، فیلتر شنی را مجدداً بشویید.

 

تعمیر و نگهداری فیلتر شنی


سه نوع فیلتر اصلی استخر وجود دارد: فیلترهای شن و ماسه ، فیلترهای DE و فیلترهای کارتریج. به طور کلی ، یک فیلتر شنی بین تمیز کردن ها طولانی تر است و نگهداری آن ساده ترین است. یک فیلتر شنی معمولاً فقط باید در هر 5 سال یکبار تمیز شود. یک فیلتر DE حداقل یک بار در سال نیاز به تمیز کردن دارد. برای تمیز کردن آن ، مونتاژ شبکه داخلی را برداشته و به خوبی تمیز کنید. یک فیلتر کارتریج از شستشو استفاده نمی کند. در عوض ، کارتریج با شیلنگ به خوبی پاک شده و تمیز می شود. فراوانی تمیز کردن کارتریج به اندازه کارتریج و نوع فیلتر بستگی دارد.

 

قاعده کلی این است که ماسه های موجود در یک فیلتر شنی باید حدود هر هفت سال یک بار تعویض شود. این به دلیل خراب شدن تدریجی شن است. وخامت تدریجی ممکن است به سختی قابل توجه باشد ، اما نشانه هایی برای جستجوی آن وجود دارد. اگر مجبور هستید بیشتر بار فیلتر خود را بشویید ، ممکن است ماسه خراب شود. علائم دیگر در آب استخر قابل مشاهده است. اگر آب استخر از حد معمول آلوده تر است ، اگر به آن نیاز به مواد شیمیایی بیشتری برای تمیز کردن آن نیاز دارید ، یا اگر پمپ بیشتر به کار می رود ، نیاز به تعویض ماسه های شما است.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 

مشکلات با فیلتر شنی استخر


دو مشکل شایع که در ماسه های فیلتر شنی استخر وجود دارد "کانال" و "گل آلود" است. وقتی کانال غمگین می شود ، کانال های کوچکی را از طریق ماسه خسته می کند ، به طوری که برخی از آب درست بدون عبور از ماسه ها جریان می یابد. این امر به ذرات موجود در آب اجازه می دهد تا بدون گرفتار شدن از آن عبور کنند. هنگامی که شن و ماسه گل "گل آلود" می شود ، روغن در آب در ماسه جمع می شود و شروع به تشکیل توده های کوچک یا "گل ماسه ای" در ماسه می کند. اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید ، می توانید در مرحله کلسیفیکاسیون قرار بگیرید. این زمانی است که کلسیم موجود در آب سخت در ماسه صافی گیر کرده و به معنای واقعی کلمه ماسه را به ماسه سنگ تبدیل می کند.

 

سایر مشکلات مربوط به تعادل آب نیز می تواند در فیلتر شنی شما تأثیر بگذارد. اگر پمپ استخر شما نسبت به فیلتر خیلی بزرگ باشد ، می تواند عمر ماسه شما را کوتاه کند. اما یک فیلتر شنی با اندازه مناسب که هیچکدام از موارد فوق را ندارد ، می تواند به راحتی ده سال قبل از نیاز به ماسه های جدید دوام آورد.

 

اگر مشکلی دیگر وجود نداشته باشد ، نیاز به تعویض ماسه در فیلتر شما هنگامی ایجاد می شود که شن و ماسه به فرسوده تبدیل شود. سالها مجبور شدن آب از طریق ماسه به آرامی لبه های تیز آن را می پوشاند و هر یک از گانال ها دورتر می شود. لبه های گرد باعث می شود شن و ماسه به طور موثر ذرات خاک را به سختی گیر نکند.

 

شستشوی یک فیلتر شنی استخر چیست


بعد از آخرین باری که فیلتر شنی را شستشو داده اید ، به فشار فیلتر توجه کنید. هنگامی که فشار سنج روی فیلتر شما 8-10 پوند بالاتر از آن را می خواند ، دوباره زمان شستشوی زمان است. شستشوی پشتی فیلتر یک فرایند نسبتاً ساده است. برای تمیز کردن ماسه ، شما فقط آب را به عقب می چرخانید ، همه ذرات ساخته شده را شل کرده و می اندازید. به همین دلیل "شستشوی عقب" نامیده می شود.

 

هنگامی که یک فیلتر شنی به طور عادی کار می کند ، آب از بالا به پایین جریان می یابد. آب در بالای فیلتر وارد می شود و از طریق ماسه به پایین وادار می شود. از آنجا آب به قسمتهای جانبی جریان می یابد و به استخر خارج می شود.

 

شستشوی برگشتی یک فیلتر شنی به سادگی آن روند وارونه را به پایین تبدیل می کند. آب از لبه ها خارج می شود و از طریق ماسه ها بالا می رود. آب ، تمام خاک ها را از صافی عبور می دهد ، سپس از یک لوله زباله مشخص شده خارج می شود.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 

انواع فیلترهای شنی


به طور کلی دو نوع فیلتر شنی وجود دارد. نوع اول دارای شیر دو طرفه ای ساده است که یا روی "فیلتر" یا "backwash" تنظیم شده است. معمولاً با کشیدن یک پیستون به بالا یا پایین تنظیم می شود.

 

نوع دیگر فیلتر ، فیلتر چند منظوره است. این نوع فیلتر شنی گزینه های بیشتری دارد.

 

مهم است که هر زمان سوپاپ ها را عوض کردید ، فیلتر را خاموش کنید. در صورت عدم انجام این کار می توانید واشرها را پاره کرده و آسیب جدی به فیلتر شما وارد کنید. این امکان وجود دارد که شما حتی بتوانید مخازن ، شیرها یا اتصالات لوله را نیز بشکنید. پرواز باقیمانده از چنین پارگی می تواند به شدت در نزدیکی کسی صدمه ببیند.

 

فیلتر پورت دو طرفه (که گاهی اوقات شیر ​​اسلاید نیز خوانده می شود) فقط دو تنظیم دارد. یک فیلتر شنی چند منظوره معمولاً گزینه های زیر را دارد:

 

فیلتر این تنظیم پیش فرض شماست. مگر اینکه شما تعمیر و نگهداری انجام دهید ، این روش باید فیلتر تنظیم شود.

شستشو دهید می توانید بعد از چرخه شستشوی برگشتی ، 10-15 ثانیه از این تنظیمات استفاده کنید. این مخزن فیلتر ماسه را آبکشی می کند.

شستشوی پشتی این تنظیم آب را به عقب از طریق فیلتر عبور داده و لوله زباله را خارج می کند. مطمئن شوید که دریچه ها را باز کرده و شلنگ پشت ماشین خود را بیرون آورده اید.

بسته شد این تنظیمات بسته شدن فیلتر را از استخر تشکیل می دهد. این معمولاً تنظیماتی است که برای نگهداری آن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان از آن برای نگه داشتن جریان آب به عقب درون استخر استفاده کرد. هرگز فیلتر را روی این تنظیمات اجرا نکنید.

زباله / زهکشی. این مسیر معمولی که آب را به استخر می فرستد دور می زند. در عوض ، آب لوله تخلیه یا زباله بیرون می آید. این برای پایین آمدن سطح آب در استخر یا از بین بردن مقادیر سنگین بقایای سیلتی یا جلبک ها مفید است.

چگونه فیلتر شیر دو طرفه را به عقب برگردانید

برای شستشوی دوباره فیلتر شنی شیر دو طرفه ، این مراحل را دنبال کنید:

 

موتور فیلتر را خاموش کنید. اگر شیلنگ شستشو وجود دارد ، اکنون آن را بیرون بکشید.

دسته T را ببندید (معمولاً فقط باید پیچش کنید) و سپس کشیدگی 2 یا 3 اینچ است.

مونتاژ خونگیر فیلتر را باز کنید و پمپ را دوباره روشن کنید

فشار سنج را تماشا کنید و به دنبال شلنگ باشید تا به دنبال لنگه ها بگردید. در صورت افزایش فشار آمادگی پمپ را خاموش کنید.

پس از پر شدن شیلنگ از آب ، اجازه دهید پمپ به مدت 2 یا 3 دقیقه یا تا زمانی که فاضلاب پاک نشود ، کار کند.

پمپ را خاموش کرده و دسته T را در موقعیت اصلی قفل شده خود تنظیم کنید.

پمپ را دوباره روشن کنید. از فشار و فشار کمتری استفاده نکنید. با استفاده از یک نشانگر دائمی ، فشارهای قدیمی و جدید را روی مخزن فیلتر بنویسید ، بنابراین مرجعی خواهید داشت که بدانید چه موقع آن را تمیز کنید.

چگونه می توان فیلتر چند سوپاپ سوپاپ عقب را بشویید

برای شستشوی دوباره فیلتر شنی شیر چند منظوره ، این مراحل را دنبال کنید:

 

موتور پمپ را خاموش کنید.

روی دسته شیر فشار دهید و آن را از FILTER به BACKWASH بپیچید.

اگر شیلنگ شستشو وجود دارد ، اکنون آن را بیرون بکشید. اگر دریچه های زباله وجود دارد ، اکنون آنها را باز کنید.

مونتاژ کننده هوا را روی پمپ باز کرده و پمپ را دوباره روشن کنید.

فشارسنج را تماشا کنید و شلنگ خفه کن را نگه دارید. در صورت بروز فشار ناگهانی فشار ، آماده خاموش کردن پمپ شوید.

بگذارید پمپ به مدت 2 یا 3 دقیقه یا تا زمانی که فاضلاب پاک نشود ، کار کند.

پمپ را دوباره روشن کنید و شیر را به RINSE منتقل کنید. پمپ را دوباره روشن کنید و بگذارید حدود 15 ثانیه آن را بشویید. با این کار ماسه ها را در فیلتر ریست کرده و هرگونه خاکی باقیمانده را در خط زباله شستشو می دهد.

پمپ را دوباره خاموش کنید و شیر را به FILTER تبدیل کنید.

پمپ را مجدداً روشن کنید و فشار قدیمی و جدید را روی مخزن فیلتر علامت گذاری کنید ، بنابراین یک مرجع خواهید داشت تا بدانید چه موقع آن را تمیز کنید.


تعمیر و نگهداری حرفه ای فیلتر شنی استخر


اگر گمان می کنید مشکلی در فیلتر شنی شما وجود دارد ، یا در صورت تمیز کردن ماسه یا تعویض ماسه خود فقط به کمک نیاز دارید ، The Pool Butler برای کمک به شما در اینجا قرار دارد. ما تمیز کردن فیلتر و جایگزینی شن و ماسه را پیشنهاد می کنیم. ما همچنین برنامه های منظم نگهداری داریم که بصورت هفتگی ، دو هفته ای یا حتی فصلی اجرا شود. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیه خدمات ما در اینجا کسب کنید. هنگامی که شما آماده یادگیری بیشتر در مورد سرویس دهی به استخر خود هستید ، فقط با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم تا به آنچه نیاز دارید پی ببرید و یک تخمین رایگان به شما ارائه می دهیم.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


راهنمای خرید شن و ماسه برایی فیلتر شنی استخر

اگرچه شن و ماسه استخر در بیش از نیمی از فیلترهای استخر مدرن استفاده می شود ، اما تعداد کمی از صاحبان استخر به آن فکر زیادی نمی کنند. در واقع ، به جرات می توان گفت که صاحبان استخر دقیقاً صفر فکر را به ماسه موجود در فیلتر استخر خود نمی دهند. و این مایه تاسف است زیرا این نوع ماسه برای عملکرد صحیح فیلتر بسیار مهم است. این بسیار مهم است که ما تصمیم گرفتیم که باید راهنمای کامل را در این زمینه بنویسیم تا خوانندگان خود را در مورد نحوه خرید بهترین ماسه فیلتر استخر موجود و چگونگی استفاده صحیح از آن آگاه کنیم.

این راهنما باید شامل همه مواردی باشد که صاحب استخر با فیلتر شنی هرگز نیاز به دانستن آن دارد.

 

فرآیندی که فیلترهای شنی استخر کار می کنند

 

قبل از اینکه بتوانیم در مورد اهمیت شن و ماسه صحبت کنیم ، ابتدا باید در مورد چگونگی عملکرد فیلترهای استخر شن و ماسه بحث کنیم ، بنابراین خواننده ما می داند که چرا خرید ماسه با کیفیت ضروری است. این فیلترها از شن و ماسه به عنوان واسطه برای ضبط زباله ها و آلودگی های موجود در آب استخر استفاده می کنند. شن و ماسه کار بسیار خوبی برای تصفیه آب انجام می دهد زیرا دانه های شن درشت هستند ، بنابراین این امکان را دارد که هنگام عبور از روی آنها ، ذرات را به خود جذب کنند. 

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com



نحوه انتخاب شن و ماسه فیلتر استخر مناسب


برای اینکه فیلترهای شنی استخر به طور مؤثر کار کنند ، دانه های ماسه باید از اندازه 45/0 تا 45/0 میلی متر باشد. بزرگتر از این و آنها نمی توانند بقایای آب استخر و کوچکتر از آن را بجا آورند و در نتیجه نتوانند آب را فیلتر کنند بلکه با آب به داخل استخر سفر می کنند. بنابراین ، همیشه خرید شن و ماسه ای که بطور ویژه برای استخرها ساخته شده مهم است. صاحب استخر هرگز نباید سعی کند در فیلترهای خود از ماسه های صنعتی استفاده کند یا از شن ماسه بازی کند زیرا نه تنها کار نمی کند بلکه ممکن است در نهایت صدمه ای به فیلتر وارد کند.


 

در تجربه ما ، رسانه فیلتر که برای فیلترهای شنی بهترین کار را دارد محصولی به نام Zeobest است. هرکسی که این مقاله را از ابتدا بخواند ، متوجه خواهد شد این محصول شماره یک در لیست ما است. شماره یک است زیرا می تواند آلودگی های آلودگی را به اندازه 3 میکرون از آب فیلتر کند. این خصوصاً چشمگیر است با توجه به اینکه اغلب فیلترهای استخر شن فقط می توانند ذره هایی که 20 میکرون یا بزرگتر هستند را از بین ببرند.

 

نحوه تمیز کردن فیلتر استخر شنی


همانطور که به راحتی مشاهده می شود ، خرید شن مناسب برای فیلتر شنی استخر یک روند دشوار نیست و فقط در مورد هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. به همین دلیل است که ما اکنون توجه خود را به نگه داشتن ماسه در فیلتر استخر تا آنجا که ممکن است جلب می کنیم. اگرچه در نهایت نیاز به تعویض ماسه فیلتر در بعضی مواقع وجود دارد ، اما انجام برخی از تعمیر و نگهداری منظم باعث می شود ماسه ها لازم نیست زودتر از زمان لازم جایگزین شوند. بیایید چند لحظه بگذاریم و ببینیم که چگونه فیلترهای استخر شن تمیز می شوند.

 

مرحله اول: تجهیزات لازم را جمع کنید

 

شستشوی دوباره فیلتر شنی استخر کار دشواری نیست ، اما این امر مستلزم آن است که صاحب استخر توجه جدی به آنچه انجام می دهند توجه کند. اولین کاری که هر صاحب استخر باید قبل از تمیز کردن فیلتر انجام دهد ، جمع آوری تمام وسایل مورد نیاز است. در زیر 3 مورد اصلی است که یک مالک استخر برای شروع کار در تمیز کردن فیلتر استخر شن های خود لازم است.

 

 راهنمای دستورالعمل فیلتر شنی


شلنگ برگشتی

فیلتر شنی

 

مرحله دوم: فیلتر شستشو 


قدم بعدی برای تمیز کردن فیلتر ، شستشوی فیلتر شنی به مدت 5 دقیقه است. این امر اطمینان حاصل می کند که هر گونه زباله که ممکن است در ماسه گیر کند ، آزاد است. وقتی این کار انجام شد ، به مرحله بعدی بروید.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 


مرحله سوم: از فیلتر تمیز کننده Sand استفاده کنید

 


قدم بعدی استفاده از پاک کننده فیلتر شنی است. قبل از انجام این کار ، صاحب استخر باید پمپ را خاموش کرده و شیر پمپ را برای فیلتر کردن بچرخاند. پس از اتمام این کار ، باید درب کشش پمپ برداشته شود ، و فیلتر تمیز کننده ماسه باید به سبد چرخش اضافه شود. پس از استفاده مطابق با دستورالعمل محصول ، درب فیلتر باید تعویض شود. پس از قرارگیری کامل پمپ بر روی پمپ ، پمپ باید تقریباً 15 ثانیه کار کند. این امر باعث می شود که تمیزکننده از پمپ و به محیط فیلتر منتقل شود. حال صاحب استخر باید پمپ را خاموش کرده و یک شبه آن را خاموش کند. تمیز کننده ماسه در این مدت زمان ماسه را تمیز و ضد عفونی می کند.

 

مرحله چهارم: دوباره شستشو دهید

 

در صبح زمان نوبت به شستشوی مجدد فیلتر و حذف آلودگی های شل شده و بقیه پاک کننده استخر می رسد. فیلتر باید حداقل 3 دقیقه یا ترجیح داده شود 5 دقیقه دوباره شستشو داده شود. پس از اتمام این کار ، دوباره می توان فیلتر شنی را روشن کرد و اکنون فیلتر آماده است. همانطور که گفتیم ، سرانجامصاحباستخر مجبور است ماسه ها را جایگزین کند ، اما روند تمیز کردن باید آن را تا حد امکان صاف نگه دارد.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


منبع انبساط حرارتی و بخاری آب شما

منبع انبساط حرارتی اصطلاحی است که برای توصیف پدیده گسترش آب در حجم گرم می شود.

نصب منبع انبساط حرارتی می تواند سیستم را از اثرات مخرب انبساط حرارتی و افزایش فشار محافظت کند. هنگامی که صحبت از مخازن انبساط است ، بالگردهای موجود در Brothers Plumbing، Heating and Electric در کنار یکدیگر ایستاده اند.

 

علائم مشکلات مخزن انبساط حرارتی


علائم مختلفی از مشکلات منبع انبساط حرارتی وجود دارد. یکی از این علائم آب کم جوی یا کم فشار است که از بخاری آب شما ناشی می شود. این می تواند نشانه ای از ساخت مواد معدنی باشد و عدم موفقیت مخزن انبساط شما. یکی دیگر از علائم مشکلات مخزن انبساط میعان است. اگر متوجه مخزن اضافی در مخزن انبساط خود شده اید ، سریعاً با ما تماس بگیرید. یکی دیگر از علائم رایج مشکلات مخزن انبساط حرارتی ، آب اضافی است. حتی مخازن انبساط محدودیت های حجمی دارند ، اما با گرم شدن آب ، همچنان به افزایش حجم خود ادامه می دهد. اگر گرما در حال اجرا باشد ، می تواند حتی از ایمنی مخزن انبساط تجاوز کند. اگر متوجه نشت یا هر نشانه ای از آب زیاد هستید با ما تماس بگیرید.

 

خطرات ناشی از منبع انبساط گسترش معیوب


منبع انبساط بخاری آب که می تواند منجر به شرایط خطرناک متعددی شود از جمله:

 

قطعات شکست خورده - یک منبع انبساط حرارتی با خرابی می تواند منجر به عدم موفقیت سایر قسمت های بحرانی شود. این قطعات می توانند شامل آنفولانزا ، خود مخزن ، اتصالات و اتصالات باشند.

فروپاشی آنفلوآنزا - اگر یک منبع انبساط حرارتی شکست خورده باعث فروپاشی یا از بین رفتن سیستم آنفولانزا شده است ، می تواند همه ساختمان شما را در معرض گازهای سمی مانند مونوکسید کربن (CO) قرار دهد.

مخزن گسیخته - اگر منبع انبساط حرارتی از بین نرود و مخزن اصلی پارگی آبگرمکن باشد ، می تواند باعث آسیب و فضای شما شود.


تعمیر ، تعویض و نصب منبع انبساط حرارتی


در اینجا در برادران لوله کشی ، گرمایش و برقی ، ما افتخار می کنیم خدمات قابل اعتماد تعمیر منبع انبساط حرارتی ، تعویض و نصب را ارائه دهیم. تیم ما از متخصصان مخزن انبساط همواره در کنار هم هستند تا در زمینه منبع انبساط خود به شما کمک کنند. حتی اگر سیستم شما فاقد سیستم باشد می توانند یکی را نصب کنند. صرف نظر از نیاز منبع انبساط شما ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

برادران لوله کشی ، گرمایش و برق می توانند کلیه مارک ها ، اندازه ها و مدل های مخازن انبساط را برای خانه یا محل کار شما نصب و سرویس دهند.

 

جهت مشاهده لیست قیمت منبع انبساط ، انواع منبع انبساط ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته روی لینک روبرو کلیک نمایید www.bamintahvie.com

بررسی بهترین شن فیلتر شنی استخر سال 2020

حتی اگر ماسه ای که در بسیاری از فیلترهای استخر یافت می شود ، بخشی اساسی است که برای تمیز نگه داشتن آب استخر استفاده می شود ، اما این نیز موضوعی است که اغلب باعث سردرگمی در میان دارندگان استخر می شود. این بدان دلیل است که همه نمی دانند که چگونه شن و ماسه در سیستم فیلتر استخر برای تصفیه آب کار می کند. و همچنین به این دلیل است که هیچ کس دقیقاً روشن نکرده است که تفاوت بین ماسه فیلتر و سایر وسایل مورد استفاده در بسیاری از استخرهای زیر زمین چیست.

 

خوشبختانه ، ما قصد داریم بخشی از آن سردرگمی را با این راهنمای خرید بهترین ماسه فیلتر شنی استخر از بین ببریم. ما تحقیقات کاملی درباره این موضوع انجام داده ایم و ده محصول پیدا کرده ایم که به نظر می رسد بهترین کار را برای رسوب فیلتر آب از استخر در هنگام استفاده صحیح از سیستم فیلتر استخر مناسب انجام می دهند. اکنون همه می توانند بهترین محصول را برای راه اندازی استخر خود خریداری کنند.

 

بهترین ماسه فیلتر استخر

خرید

 

این رسانه فیلتر شنی با کیفیت بالا به گونه ای طراحی شده است که مواد لازم را از آب استخر به صورت کارآمد و مؤثر خارج کند. از 100٪ ماسه سیلیس طبیعی ساخته شده است که به راحتی قابل شستشو است و عاری از مواد شیمیایی است. این محصول به دلیل ایمنی محیط زیست طراحی شده است و به گونه ای طراحی شده است که هرگز کانال را فیلتر یا گرفتگی ندهد. این محصول ذرات گرد و غبار و خاک ، جلبک ، مو ، روغن بدن ، برگ و حشرات را از آب فیلتر می کند. این امر باعث می شود تا آب درخشان تمیز و آماده باشد تا افراد بتوانند از آن شنا کنند. وقتی به عنوان بخشی از روال معمول نگهداری استخر استفاده می شود ، تقریباً درمورد تمیز کردن هر استخر که از فیلتر شنی استفاده می کند ، کار بسیار خوبی انجام می دهد.

 

شن و ماسه استخر 9Misticic White II

خرید

 

طراحی شده مخصوص فیلترهای استخر که از استخرهای زیر زمینی و زیرزمینی استفاده می شود ، ماسه فیلتر استخر سفید Mystic آماده است تا آب استخر را به جلال قبلی خود بازگرداند. در کارخانه ، این ماسه با دقت و با استفاده از تجهیزات مناسب نمایش داده می شود و برای استفاده در سیستم های تصفیه آب استخرهای مسکونی به درجه صحیح درجه بندی می شود. این امر مانع از گرفتگی قطعات بزرگ ماسه در سیستم می شود و بهترین تصفیه ممکن را فراهم می آورد. همچنین این بدان معناست که این شن و ماسه مانند سایر ماسه های فیلتر ارزان تر توپ ، بسته یا کانال نمی تواند تمایل به انجام آن در فیلترها داشته باشد.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 

خرید

 

در صورت استفاده از یک برنامه مناسب برای نگهداری استخر ، این محصول قادر است استخر یک فرد را خوب و تمیز نگه دارد. در کیف های 50 پوندی قابل ریختن و استفاده از آنها آسان است و همیشه آماده استفاده هستند. این رسانه فیلتر شنی از ماسه سیلیس شماره 20 تشکیل شده است که کارآیی شگفت انگیز در فیلتر کردن اجزای آلی مرده و سایر اشکال رسوب از آب استخر شنا انجام می دهد. این محصول می تواند به همان اندازه برای سیستم های تصفیه آب شیرین به همان اندازه مورد استفاده قرار گیرد که می تواند برای سیستم های تصفیه مورد استفاده در استخرهای نمکی تولید کند و مطابق با استانداردهای دقیق در ایالات متحده ساخته می شود.

 

 

رسانه فیلتر استخر استخر 6ZeoSand

خرید

 

ZeoSand محصولی است که با مواد معدنی کریستالی طبیعی ساخته شده و از ویژگی های فیلتر شنی استخر تقلید می کند اما به گونه ای طراحی شده است که کارایی بیشتری دارد. قرار است 50 پوند از این محصول در هر سیستم فیلتر استخر که از شن و ماسه به عنوان متوسط ​​خود استفاده می کند ، جایگزین 100 پوند ماسه فیلتر شود. این منطقه با سطح زیاد و ساختار پوسته کریستالی نامنظم است ، آن را برای به دام انداختن محتویات ریز بسیار موثر می کند و حتی قادر به به دام انداختن ترکیبات آمونیوم ناشی از تجزیه مواد آلی در آب استخر شما است. و از آنجا که کلرامین ها را نیز از بین می برد ، فیلتر آب توسط این رسانه احتمال سوختگی چشم ها را ندارد.

 

شن و ماسه استخر 5Quickrete

 

 

خرید

 

Quikrete ممکن است یک مارک شناخته شده برای ساخت بتن و سنگ فرش سنگ فرش باشد ، اما کمتر کسی متوجه می شود که ماسه زیبایی نیز برای فیلترهای استخر ایجاد می کند. این شن و ماسه سیلیس دارای فارغ التحصیلی 20/40 است ، بنابراین به درستی طبقه بندی می شود که در سیستم های فیلتر ماسه ای از استخرهای فوق زمینی و / یا استخرهای زیرزمینی استفاده می شود. این محصول در کیسه های 50 پوندی عرضه می شود و درجه خوب آن به آن اجازه می دهد تا انواع مواد شیمیایی مضر را از آب استخر فیلتر کند. این تعادل استخر را بازیابی می کند و به صاحب استخر اجازه می دهد که در آب تمیز و درخشان شنا کند که می داند بی خطر است.

 

4 در رسانه فیلتر شنی استخر شنا

 

 

خرید

 

یکی دیگر از جایگزین های شن و ماسه ، این رسانه فیلتر استخر به گونه ای طراحی شده است که کیفیت فیلتر همانند ماسه معمولی را در فیلتر معمولی استخر شن فراهم می کند. یک پوند از این توپ های فیلتر با کیفیت بالا به گونه ای طراحی شده است که جایگزینی برای 100 پوند شماره بیست ماسه سیلیس است. با استفاده از این محصول ، فیلتر استخر فشار کار کمتری دارد و این باعث می شود انرژی کمتری توسط سیستم مصرف شود. هر پوند از این محصول به گونه ای طراحی شده است که 45 درصد بیشتر از میزان جریان را نسبت به سیستم هایی که از شن استفاده می کنند ، فراهم کند و همچنین طراحی شده است که به طور همزمان تا 4 سال دوام می آورد. و از آنجا که این رسانه دارای آلودگی های بیشتری است ، معمولاً تعداد کمتری به شستشوی پشتی مورد نیاز است.

 

3 فیلتر کمکی برای کمک به ماسه آبی

 

 

خرید

 

برای جلوگیری از سردرگمی ، لازم به ذکر است که دستیار شن ماسه آبی کارائیب طراحی نشده است که جایگزینی برای ماسه های فیلتر استخر باشد. نه ، شخص مورد استفاده این محصول هنوز نیاز به خرید ماسه برای فیلتر استخر خود دارد. هدف از این محصول کمک به تقویت خواص آن ماسه است ، بنابراین کار بهتری را انجام می دهد. با نفوذ به ماسه ها با یک فرمول پلیمری که باعث افزایش کارایی آن می شود ، می تواند این کار را انجام دهد. یک بسته 6 اونسی از این محصول برای کمک به فیلتر شنی 100،000 گالن آب کافی است. و این محصول مناسب برای بازیابی کیفیت آب بعد از باران شدید و یا هنگامی که رسانه صافی به کمی کمک نیاز دارد ، می باشد.

 

2Rx پاک کردن فیلتر درخشش رسانه سفید

 

 

خرید

 

این محصول یکی دیگر از رسانه های فیلتر است که ماسه ماسه ای نیست اما به گونه ای طراحی شده است که در فیلترهای استخر شنی استفاده می شود. این یک رسانه سازگار با محیط زیست است که از پلی اتیلن ساخته شده است و می تواند آب استخر را تا 3 میکرون فیلتر کند. این باعث می شود این محصول سریع و مؤثر رسوبات و موجودات مرده را از آب استخر خارج کند. مزیت دیگر این محصول نسبت به شن و ماسه این است که یک جعبه 1.5 پوندی دارای ظرفیت فیلتر همان 50 پوند ماسه است و تمایل دارد طول عمر طولانی تری نسبت به برخی از وسایل شن و ماسه داشته باشد. در کل ، این باعث می شود این رسانه برای استخرهای زیر زمینی یا زیرزمینی که از فیلترهای شنی استفاده می کنند بسیار عالی باشد.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

شستشوی پشتی فیلتر شنی شما

چگونه و چه موقع برای شستشو فیلتر شنی

 

هنگامی که فشار فشار روی فیلتر شنی شما 8 تا 10 پوند بالاتر از سطح تمیز را می خواند ، فشار را شروع می کند ، وقت آن است که فیلتر ماسه خود را مجدداً بشویید. این فرایند شامل چرخش دریچه ای است که آب از درون فیلتر به سمت عقب حرکت می کند ، و خاک را بیرون می کشد - از این رو نام "شستشوی عقب" است. همچنین به منظور از بین بردن زباله ها و ناخالصی هایی که تازه خلاء کرده اید ، توصیه می شود بعد از جاروبرقی ، فیلتر خود را دوباره بشویید.

 

آب استخر به طور معمول از صاف تا پایین در فیلتر شنی جریان می یابد ، آب از بالای مخزن وارد می شود و از طریق بستر شن و ماسه به طرفین در انتهای مخزن می رود. در حین شستشوی آب ، آب به صورت معکوس ، از پایین به بالا ، از قسمتهای جانبی و ماسه ها بالا می رود تا خاکهای به دام افتاده را از بستر شن و ماسه بیرون بیاورد و آن را به بیرون خط زباله بفرستد.

 

فیلترهای شنی و ماسه می توانند دارای شیر فشار (همچنین به عنوان شیر کشویی شناخته شده باشند) یا یک دریچه چند منظوره باشند. دریچه چند منظوره دارای درگاه های مختلفی بر روی شیر است که معمولاً دارای 6 موقعیت است ، از این رو نام "پورت چند" است. دریچه های کشویی فقط دو موقعیت دارند ، فیلتر یا شستشوی عقب ، که یک لنگه به ​​سمت بالا کشیده یا به سمت پایین رانده می شود تا موقعیت ها را تغییر دهد.

 

 

دریچه چند منظوره هایوارد

 

همیشه قبل از روشن کردن شیر فیلتر شنی ، پمپ فیلتر را خاموش کنید ، یا این می تواند به واشر یا قطعات فیلتر داخلی آسیب برساند. این می تواند اثر مختصری بر روی مرده یا چکش آب ایجاد کند ، که می تواند مخزن فیلتر ، اتصالات لوله یا شیرآلات را پاره کند و احتمالاً به مجاوران آسیب برساند.

 

 

 

فیلتر: آن را همیشه در اینجا نگه دارید ، مگر هنگام شستشو ، شستشو یا هدر رفتن

شستشو: برای شستشوی مخزن فیلتر شنی ، 15 ثانیه بعد از شستشو با استفاده از روش تنظیم مجدد ، از این تنظیم استفاده کنید

مجدد: تنظیم بای پس فیلتر. در صورت خراب شدن و نشت فیلترتان از این استفاده کنید؛ حداقل شما در حال گردش آب هستید.

BACKWASH: با استفاده از این تنظیم ، جریان را در فیلتر معکوس کنید و آب را از خط زباله ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که دریچه ها باز هستند و شیلنگ شستشوی پشت شما خاموش شده است.

بسته: برای خاموش کردن جریان از استخر ، معمولاً برای کار روی تجهیزات ، یا جلوگیری از برگشت جریان آب از فیلتر شنی ، در اینجا قرار دهید. پمپ را با شیر در حالت بسته کار نکنید و از آن به عنوان یک تنظیم زمستانی استفاده نکنید ، دسته را در وسط بین دو موقعیت برای زمستان بکشید.

زباله / کشیدن: یکی دیگر از تنظیمات بای پس فیلتر است ، اما این تنظیم به جای بازگشت آن به استخر ، آب را از لوله زباله (شیلنگ) می فرستد. از این تنظیم برای پایین آمدن سطح آب استخر یا خلاء زباله استفاده می شود ، که بهتر است هنگام جارو کردن جلبک ها یا مقادیر سنگین زباله های گرد و غبار ، سیلتی استفاده شود.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


برای شستشوی مجدد فیلتر شنی با شیر چند منظوره

 

موتور پمپ را خاموش کنید.

فشار بر روی دسته شیر ، شیر را از FILTER به موقعیت BACKWASH بچرخانید.

هرگونه شلنگ پشت ماشین را خاموش کنید یا هر دریچه ای را در خط زباله باز کنید.

پمپ را دوباره روشن کنید.

فشارسنج و شلنگ را برای لنگه فشار دهید. در صورت لزج فشار سنج و یا در صورت لرزیدن شیلنگ ، آمادگی خاموش کردن پمپ را به سرعت دارید.

بگذارید پمپ به مدت 2 - 3 دقیقه روی BACKWASH کار کند یا تا زمانی که آب زباله همانطور که از بین شیشه دید روشن می شود روشن شود.

موتور پمپ را خاموش کنید و دسته شیر چند منظوره را در موقعیت RINSE قرار دهید. پمپ را دوباره روشن کنید و به مدت 15 ثانیه بشویید. این بستر ماسه را مجدداً تنظیم می کند و خاک باقیمانده را از خط زباله بیرون می کشد.

موتور پمپ را خاموش کنید (دوباره) و دسته شیر سوپاپ را به حالت FILTER منتقل کنید

پمپ را دوباره روشن کنید و فشار کمتری را یادداشت کنید. آن را روی مخزن فیلتر علامت گذاری کنید!

برای شستشوی فیلتر شنی با شیر کشویی (شیر فشار)

 

موتور پمپ را خاموش کنید ، شیلنگ عقب شستشو دهید (در صورت وجود)

برای باز کردن قفل پیستون ، دسته T را بکشید ، پیستون را بکشید و پیچ کنید به طرف بالا 2 - 3 ″ (دریچه های پنتیر معکوس هستند)

مونتاژ خونریزی هوا در فیلتر را باز کنید و پمپ را روشن کنید

دستگاه فشارسنج (بیش از 30 PSI) را فشار دهید و شلنگ را برای لنگه فشار دهید. در صورت فشار سنبله فشار آماده پمپ را به سرعت خاموش کنید

بعد از پر شدن شیلنگ با آب ، فیلتر ماسه را مجدداً به مدت 2 - 3 دقیقه یا تا زمانی که آب پاک شود ، بشویید

موتور پمپ را خاموش کرده و دسته T را به عقب در حالت قفل فشار دهید

پمپ را دوباره روشن کنید و فشار کمتری را یادداشت کنید. آن را روی مخزن فیلتر علامت گذاری کنید! *

همه سیستم های فیلتر استخر فشارهای مختلفی را دارند و سیستم فیلتر شما نیز محدوده فشار خاص خود را دارد ، از تمیز تا کثیف.

 

یک فیلتر شنی با اندازه مناسب ، در بیشتر موارد ، می تواند به مدت 4 هفته بین شستشوی پشتی ، به طور مداوم کار کند. "اجرای فیلتر" کمتر از 4 هفته ممکن است نشان دهنده مشکلات شن و ماسه (یا اندازه اندازه) یا تمیز کردن شرایط غیرمعمول آب باشد.

 

اکثر تولید کنندگان پیشنهاد می کنند که فشار صافی 8-10 psi بیشتر از فشار تمیز ، هنگام شروع کار هنگام استفاده مجدد از آب مجدد باشد. با این حال ، اگر به نظر می رسد جریان شما فقط 5 psi بالاتر کاهش می یابد ، یا اگر فشار خیلی سریع بالا می رود ، ممکن است یک فیلتر استخر شن داشته باشید که کمی کم کار ، بیش از حد کار کند یا نیاز به تغییر شن و ماسه داشته باشد. مطمئناً باید جریان را در نظر داشته باشید و همچنین نشانه ای از زمان استفاده مجدد از شستشوی برگشت خون را داشته باشید.

 

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، فیلترهای استخر شن در مواقعی که نیمی از کثیفی باشد نسبت به زمانی که کاملاً تمیز هستند کمی موثرتر عمل می کنند. شستشوی کمبود فیلتر صاف بیش از حد غالباً می تواند به آب ابری منجر شود. با فرض اینکه دستگاه فشار سنج شما به طور صحیح عمل می کند ، در برابر اصرار به استفاده مجدد از فیلتر ماسه ، تا زمانی که حداقل 5 psi بالاتر از فشار تمیز نباشد ، مقاومت کنید.

 

فیلتر شنی و ماسه در استخر؟


خبر بد. اگر شن و ماسه دمیده نشده است و یا بر روی پای شناگران حمل نشده است ، احتمالاً از صافی آن ناشی می شود. علت جانبی شکسته یا ایستاده است. شما باید مخزن را خالی کنید ، مکان یابی و تعمیر را انجام دهید ، با ماسه فیلتر استخر دوباره پر کنید و آزمایش کنید.

 

اگر در حین تغییر شن و ماسه اخیر فیلتر شنی خود را بیش از حد پر کرده اید ، چندان معمول نیست که پس از شستشو دوباره مقدار کمی "ضربه به عقب" را درون استخر تجربه کنید. همچنین ممکن است بعد از شستشو ، مقداری شن و ماسه را که از شستشوی پشت ماشین تخلیه شده است ، مشاهده کنید. نشت شن و ماسه طبیعی ، اما ادامه یافته در طول فیلتراسیون معمولاً نشانگر شکستگی جانبی است. اشتباه نکنید.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی ، قیمت فیلتر شنی فلزی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com