بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

بامین تهویه

تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور

تفاوت بین رادیاتورهای نوع 21 و نوع 22

تفاوت بین رادیاتورهای نوع 21 و نوع 22 بسیار مهم است که بدانید برای اطمینان از خرید صحیح بخاری برای گرم کردن صحیح و کارآمد اتاق خود.

این که آیا شما به دنبال اضافه کردن گرما ، سبک یا کمی از هر دو به خانه خود هستید و سپس یک رادیاتور اولین چیزی است که بیشتر مردم فکر می کنند. هر اتاق که بخواهید آشپزخانه ، اتاق نشیمن یا حتی سرویس بهداشتی خود را مبله کنید ، طیف گسترده ای برای انتخاب وجود دارد. که یکی از آنها رادیاتور کنوکتور است.



اگر قصد خرید رادیاتور کنوکتور را دارید ، احتمالاً با شرایط Type 21 و Type 22 روبرو شده اید - و شاید حتی Type 11 و Type 33 را ببینید. مگر اینکه قبلاً این نوع رادیاتور را خریداری کرده باشید ، یا شما یک مهندس گرمایشی ، پس احتمالاً تعجب می کنید تفاوت بین آنها چیست. اگر تصمیم دارید بین رادیاتورهای کنوود نوع 21 (همچنین به عنوان P +) و نوع 22 (که به آن K2 نیز گفته می شود) تصمیم بگیرید و مطمئن نیستید کدام یک را خریداری کنید ، ادامه مطلب را بخوانید تا توضیح ساده ما درباره تفاوت بین آنها و کدام را پیدا کنید. یکی مورد نیاز شما


قبل از اینکه تفاوت بین رادیاتورهای نوع 21 و نوع 22 را بررسی کنیم ، ایده آل است که دقیقاً بدانیم رادیاتورهای همرفت چیست.


رادیاتور همرفت چیست؟


رادیاتور همرفت اتاق را از طریق همرفت گرم می کند. رادیاتورهای همرفت به جای اینکه فقط به لوله یا لوله مانند سایر رادیاتورها که با آب یا روغن گرم می شوند ، داغ شوند ، ردیف های باله را گرم می کنند که به روش های مختلف داخل رادیاتور مرتب می شوند. این ردیف باله بدن هوا را در رادیاتور گرم می کند و به آن اجازه می دهد تا از طریق منافذ فرار کند ، که معمولاً در بالای خود رادیاتور یافت می شود.


جهت مشاوره و خرید رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


رادیاتور نوع 21 در مقابل نوع 22


تفاوت اصلی بین رادیاتورهای تیپ 21 و نوع 22 در لایه های باله است که به تعداد کانسیلرها نیز معروف است. رادیاتورهای همرفت نوع 21 دارای 2 صفحه هستند که یک لایه از باله ها را پوشانده است. یک راه آسان برای به یاد آوردن سیستم شماره گذاری ، شماره اول پانل ها را نشان می دهد و شماره دوم نشان دهنده باله ها است. 2 پانل و یک لایه باله نوع 21 است. نوع 22 ، با استفاده از همان منطق به معنی 2 تابلو و 2 لایه باله خواهد بود. برای کمک به یادآوری بیشتر این بهتر است که بگوییم "نوع دو ، یک" و نه "نوع بیست و یک" و "نوع دو ، دو" به جای "نوع بیست و دو".


همانطور که تصور می کنید بیشتر همیشه بهتر است بنابراین رادیاتورهای نوع 22 معمولاً گرمای بسیار بیشتری نسبت به رادیاتورهای نوع 21 تولید می کنند. این به لایه اضافی باله های داخل پایین می آید.


جهت مشاوره و خرید رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.